|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Xilver
bijvoeglijk |
:D :clown: |
|
|
| djcresto |
nen doop voor iedereen die beta wil worden! Laat de schachten maar komen :p
Een ganse dag luisteren naar milc inc, eddy wally, Jo vally, duitse hoempa muziek, k3, samson & gert, en afsluitend deelnemend aan dat programma op vrijdagavond op Tros. Vernedering tot en met! |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by djcresto
nen doop voor iedereen die beta wil worden! Laat de schachten maar komen :p
Een ganse dag luisteren naar milc inc, eddy wally, Jo vally, duitse hoempa muziek, k3, samson & gert, en afsluitend deelnemend aan dat programma op vrijdagavond op Tros. Vernedering tot en met! |
Dat zou ik dus eerlijk waar met volle goesting willen ondergaan :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
zoiets noemen we "sarcasme"... misschien kunt ge het eens opzoeken in ne woordenboek :gsmile: |
Aaaaaaaaaaaaaaaaah, dat had ik echt niet door :rolleyes:
Men punt was dat ik het helemaal niet zoveel beter vond toen je wel nog regelmatig postte. Misschien kan je dat ook eens in je woordenboek opzoeken want dat had je precies ook niet helemaal door ;) |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Alright!!!!!! Listen up folks! Mijne naam is de Joeri en ik wil dan ook aangesproken worden met de Joeri. Alrightt??! Ik zorg voor de veiligheid op dit forum. Ik heb handboeien en pepperspray bij! Als er iemand denkt hier nog tumult te maken ... dan haal ik die eruit en los dat op op mijn manier. Alrrrriiighht?! Zitten en posten!! |
:D Ik ga hem gelijk weer even kijken. De Joeri is een held! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|