return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Beste trancevrienden!

Bertn
Wat is dat hier toch tegenwoordig? Terwijl dit forum een jaar terug (of daarvoor) baadde in een heel positieve en vriendelijke sfeer, wordt er de laatste tijd niks anders gedaan dan bitchen en kakken op mekaar.
Ook al zijn bepaalde gebruikers misschien niet zo slim als andere, probeer hen dan toch met argumenten of zo te overtuigen van uw gelijk, mar slinger toch niet altijd met verwijten zeg. Altijd maar op de kap zitten van sommigen is zo... flauw:)

Ik weet dat ik zelf af en toe een stuk kan discussiėren en zagen, maar ik probeer dat toch altijd nog beschaafd te houden. Vroeger deed iedereen precies wel een efforke daarvoor, maar das sinds de laatste maanden precies zwaar de andere kant uitgeslagen...
Ook over muziek zelf en zo wordt hier precies feller uitgehaald naar mensen die niet dezelfde smaak van trance/prog/whatever hebben dan anderen en zo...

Twas hier vroeger precies toch fijner vertoeven. Misschien ligt het gewoon aan mij:o
Push2005
Tja, komt voor een stuk door die vele nutteloze fake-accounts die gemaakt worden... Die doen alleen maar olie op het vuur. Als de mod daar nooit op ingrijpt dan kan dat nogal 'ns ontaarden :o

(En volgens mij is die anke ook fake :p)
Antony
misschien komt het doordat alles zo snel op fake-accounts gestoken wordt...

Ik ben hier nog maar een dik jaar maar merk da toch ook, enkel Oliverken was het echt waard. Voor de rest is wa verdraagzamer zijn ofzo.
Xilver
Mja een beetje op elkaars kop zitten is wel amusant, vind ik. Maar volgens mij is die anke ook 'n fake account hoor, de praat die zij er soms uitslaat, lijkt ons toch altijd net op 'n gevoelig punt te raken, en kan volgens mij niet van iemand anders komen die hier al 'n tijd zit.
Config
sorry als ik hier voor een groot deel de schuld van ben geweest.. :rolleyes: das natuurlijk nooit men bedoeling geweest, zal ook maken dat er aan mijn kant nix meer te verwijten valt ..

verder ja, kheb de goeie sfeer ni gekend zeker wellicht.. dus kan er weinig over zeggen, tis ier op bepaalde momenten toch al effe plezant geweest vond ik..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium