|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Voelde u aangevalle? |
Ja, thats it :rolleyes:
Gast, van u met momenten ongelooflijk marginale en haatdragende praat kom ik echt aant kotsen. Zijde gij in uw jeugd constant getraumatiseerd geweest ofzo, dat gij zo ne haat hebt tegen al wat u niet aanstaat. Dacht dat we in de "hedendaagse maatschappij" toch wel iets verder geevolueerd waren. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by anke
ei jong
dat gaat wel te ver hier zunne :eyes: |
Dan hebde X-Tune en Toni_D2 nog ni bezig gezien, die vielen persoonlijk BETA's aan (wak ook erover vond, maja was mij mening nu he...) |
|
|
| kirstolas |
jointje nodig iemand?
zeg wat is dat hier geworden. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja, thats it :rolleyes:
Gast, van u met momenten ongelooflijk marginale en haatdragende praat kom ik echt aant kotsen. Zijde gij in uw jeugd constant getraumatiseerd geweest ofzo, dat gij zo ne haat hebt tegen al wat u niet aanstaat. Dacht dat we in de "hedendaagse maatschappij" toch wel iets verder geevolueerd waren. |
Das hier precies een kindergarden, hoe plechtig mooi Nederlands hier wordt getypt. Word ge door ne pastoor in de gaten gehouden ofzo? Jesus ing Christ! |
|
|
| Phortastic |
Ni iedereen stopt op zen 15de met school he meloenhoofd. Ge kunt moeilijk verwachten dat uw taaltje plots de standaard wordt ofzo he.
gewoon off jong gast, jeezes ing christ. (was dit beter?) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|