return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
3 year anniversary of Magik The Recordstore

Biohazard
29 euro das goedkoop als je het vergelijkt met de 18 euro die ik voor tom harding betaalde een oaar maanden terrug

breda is te ver weg voor mij
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Biohazard
29 euro das goedkoop als je het vergelijkt met de 18 euro die ik voor tom harding betaalde een oaar maanden terrug

breda is te ver weg voor mij

20 Euro kost een kaartje, zal wel een typefoutje zijn....

Dat is toch niet duur voor zo'n speciaal feest?!
TimeportE
quote:
Originally posted by Bouma-Bros

20 Euro kost een kaartje, zal wel een typefoutje zijn....

Dat is toch niet duur voor zo'n speciaal feest?!

vin ik ook (voor al de dj's!) , alleen probleem is moe ik echt van 4 tot 7 wachten totdat ik een trein kan pakken.. is namelijk wel behoorlijk kut..
toch eff kijken en met mijn vrienden der over hebben !
Jesse
Verbaast me eigenlijk nog dat er een feest in Breda gegeven wordt, de Solo tour vorig jaar is ook niet in Breda gedaan, vanwege de te kleine ruimtes. T plan was om op de grote markt in Breda dan een enorm feest te houden (gratis welteverstaan) maar de toezegging van de gemeente kwam te laat, toen alle Solo's eigenlijk al vaststonden. (Dit heeft Tiesto trouwens zelf tegen me verteld, toen ik een CD van Armin kocht :p)

Maar 20 euro voor dit feest, echt wel zeer goedkoop en top DJ's!
Teal'k
Ik ga wel.. tis 5-10 mins fietsen voor mij :]
alleen de massa zuigt normaliter (lol al de lui die niet bij de graan/spock binnen komen).. maar goed, het kan niet anders...

ik ben van de partij

Mzzl

Tom

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland