|
Voor wie zich bezig houd met Photoshop, Painshop Pro en dergelijke.....
|
|
|
| mido |
Beste mensen,
Via deze weg wil ik een oproep doen aan iedereen die een beetje met Photoshop of Painshop Pro of whatever overweg kan.
Ik zoek namelijk een nieuw logo.
Ik heb zelf zitten turen en zitten kloten met Photoshop voor me neus maar ik kon er niet uitkomen wat ik nou precies wilde hebben.
Daarom deze oproep!
Dus open Photoshop of iets dergelijks en leef je uit!
De default kleuren gaan zwart met groen worden. En de tekst die er zeker in moet komen te staan is HouseNation.nl
Ik denk dat jullie hier wel mee uit de voeten kunnen!
Ik zie het wel.
Voor de mensen die zich dit aantrekken alvast bedankt!!!
Laters!!! |
|
|
| Ding Chavez |
Painshop?? ow yeah i like it :D :D :D
Maarre, back to topic. Ik ben helaas nie zo'n ster in photoshoppen...
GreetZ, DC |
|
|
| Henkie_henk |
Ja ik wil wel wat proberen hoor..
dit zeg k trouwens vaker maar doe t ook weleens niet.. maar aan andre hand heb k ook wel dik veel sigjes en graphix voor andre gemaakt
welke kleur groen word t? Hebbie kleurcode of sampeltje?
KrRRAAaaa |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja ik wil wel wat proberen hoor..
dit zeg k trouwens vaker maar doe t ook weleens niet.. maar aan andre hand heb k ook wel dik veel sigjes en graphix voor andre gemaakt
welke kleur groen word t? Hebbie kleurcode of sampeltje?
KrRRAAaaa |
Ik had je graag even een kleurcode willen geven. Maar daar ben ik nog niet over uit. Er wordt hard gesleuteld aan de site op het moment. En de kleuren worden pas echt passend gemaakt op het moment dat de site tussen haakjes af is.
Maar maak maak gewoon wat en dan kun je in princiepe altijd de kleur nog aanpassen.
Ja toch, niet dan? whehe
Ik merk het vanzelf wel! :) |
|
|
| Flippe |
Ik zal vanmiddag als ik thuis ben ook wel eens iets gaan maken,
maar zou idd handig zijn als je de kleurcodes had, maja, ik zie wel wat t wordt :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|