|
|
| Bl@ckOut |
| Is voor iedereen verschillend he. Bij de meesten hier is het blijkbaar niet zo van belang om echt carrière te maken. Dat is bij mij ook niet belangrijk, zo lang ik mijn job maar leuk vind, de werksfeer wat goed is en als ik niet hoef te klagen over mijn loon. Gelukkig is er bij mij aan al die voorwaarden voldaan. Anderen stellen hun werk in het middelpunt van hun leven en halen enkel daar voldoening uit. Lijkt mij niet gezond maar ja, das hun zaak. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Xilver
Trouwens, het uitkafferen beperkt zich tot een select few (op het moment 2). Tegen al de rest gebruik ik een milde vorm van sarcasme, en ze weten dat ze dat niet al te letterlijk moeten nemen.
En het gaat niet over het uitkafferen van nieuwelingen, maar van mensen met het denkvermogen van een koelkast.
Verder excuseer ik mij voor het verkeerdelijk gebruiken van het bepaalde lidwoord 'de', inplaats van het grammaticaal correcte 'het'. Ik zal een welgemeende glove slap uitdelen aan mijn Antwerps accent. Bij deze. |
merci ze :/ |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Config
merci ze :/ |
Ni zeveren he makker, hoe lang is 't geleden da'k op u iets heb gezegd :) Gij zit op 't moment ni in den top twee. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ni zeveren he makker, hoe lang is 't geleden da'k op u iets heb gezegd :) Gij zit op 't moment ni in den top twee. |
dank daarvoor :) |
|
|
| Antony |
merci Tor, zijn er nog?
en wie is dan nummer 2 Xilver? mellow?
edit: ik veronderstel van wel na het "ban anke" topic gezien te hebben |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|