return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Hoe belangrijk is een goede job?

Xilver
quote:
Originally posted by Giesber
Ik heb het altijd al willen verzwijgen, maar nu ge er zelf over begint: zin in een romantisch diner? ;)

Let's skip that part.

Neuken?
Giesber
quote:
Originally posted by Xilver
Let's skip that part.

Neuken?

Ik zou je veel te veel pijn doen met m'n dikke ....

nek.
Xilver
Trouwens, het uitkafferen beperkt zich tot een select few (op het moment 2). Tegen al de rest gebruik ik een milde vorm van sarcasme, en ze weten dat ze dat niet al te letterlijk moeten nemen.

En het gaat niet over het uitkafferen van nieuwelingen, maar van mensen met het denkvermogen van een koelkast.

Verder excuseer ik mij voor het verkeerdelijk gebruiken van het bepaalde lidwoord 'de', inplaats van het grammaticaal correcte 'het'. Ik zal een welgemeende glove slap uitdelen aan mijn Antwerps accent. Bij deze.
TOR
quote:
Originally posted by Antony
Nu voor mezelf, ik ambieer alvast ni om later me ne mercedes ofzo rond te kunnen rijden. Een leuke job me een loon waar ik mee toe kom om nog een reisje mee te maken en iet of wat luxe aan te schaffen is voldoende. Liever geen carriere waarin je geen tijd hebt voor sport of je gezin. Mijn moeder is onthaalmoeder, beide ouders van de kindjes werken dus meestal. Sommigen zijn echte carrierebeesten die dan soms weken nadat wij het al gezien hebben afkomen met: "ons sophieke heeft gisteren haar 1ste stapjes gezet!" Tijd en geluk gaan voor mij boven een riant loon.

Zo voel ik het eveneens aan :)

Ik vind het wel jammer dat heel wat mensen neerbuigend doen over een dergelijke, luwere vorm van ambitie. Daarom ook één van mijn vragen in de openingspost. Precies of je kunt maar spreken van een geslaagd leven als je aan de top bent geraakt in het arbeidsleven.
Loraine
quote:
Originally posted by anke
geef mij maar een dokter die goed verdient :D

Iewwww....been there done him :o Never again :haha:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium