|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Vlot het achter de raam? |
Ha. :toothless |
|
|
| Giesber |
Vlot het achter de raam? |
Het raam.
Eerst beweren dat bepaalde andere mensen niet zo slim zijn als gij (dat kan ook niet, want ge zijt tenslotte de allerslimste op aarde) en dan een grammaticale fout maken die ne kleine van 5 jaar nog niet maakt.
Vindt ge het eigenlijk plezant om alleen maar mensen uit te maken op dit forum? Ik vind persoonlijk dat de sfeer hier de laatste tijd nogal onvriendelijk is, het uitkafferen van nieuwelingen is precies een nieuwe sport. Plezant eh :). |
|
|
| Push2005 |
Xilver schreef da op haar niveau :p
De sfeer hier onvriendelijk ?... Nooit iets van gemerkt :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Giesber
Het raam.
Eerst beweren dat bepaalde andere mensen niet zo slim zijn als gij (dat kan ook niet, want ge zijt tenslotte de allerslimste op aarde) en dan een grammaticale fout maken die ne kleine van 5 jaar nog niet maakt.
Vindt ge het eigenlijk plezant om alleen maar mensen uit te maken op dit forum? Ik vind persoonlijk dat de sfeer hier de laatste tijd nogal onvriendelijk is, het uitkafferen van nieuwelingen is precies een nieuwe sport. Plezant eh :). |
Merk ik hier iets van een romance? |
|
|
| Giesber |
Merk ik hier iets van een romance? |
Ik heb het altijd al willen verzwijgen, maar nu ge er zelf over begint: zin in een romantisch diner? ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|