return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Hoe belangrijk is een goede job?

Loraine
Geld (salaris) is voor mij zeker niet het belangrijkste!
Ik ben liever content met een fijne job met de volgende ingredienten: Uitdaging en variatie, mogelijkheden om te ontplooien/doorgroeien, gezellig/prettig werkklimaat, leuke collega's etc etc...dan een hoger salaris te vangen.
Heb zelf een pak van m'n salaris ingeleverd om van carriere te switchen 9 maanden geleden en nog geen seconde spijt van gehad! :D Ge bent uiteindelijk toch gemiddeld 40u/week aan het werk. Als dat geen/weinig voldoening geeft, word je er uiteindelijk nie gelukkiger op ;)
djcresto
Geld is voor mij absoluut het belangrijkste :p Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.

Heb nu wel het geluk dat ik een job heb in de badmintonwereld, en daar ben ik in mijn vrije tijd ook uren mee bezig. Aan de andere kant kan onze vzw wel pakken beter werken en is de voldoening op het werk verre van optimaal. Maar mij zal je zeker niet horen klagen.
Config
quote:
Originally posted by djcresto
Geld is voor mij absoluut het belangrijkste :p Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.

Heb nu wel het geluk dat ik een job heb in de badmintonwereld, en daar ben ik in mijn vrije tijd ook uren mee bezig. Aan de andere kant kan onze vzw wel pakken beter werken en is de voldoening op het werk verre van optimaal. Maar mij zal je zeker niet horen klagen.

was da geen wk badminton vorig weekend? :p :stongue:

OT: +1 voor djcresto's 2de zin. zo denk ik er ook over. Werken om te leven, ni omgekeerd.
mrcanon
Ik denk dat het voor de meeste wel kort hier op neerkomt:

Een aangename job die u goe ligt en waar ge naar uw eigen norm genoeg mee verdient.

Ben het studeren moe aan het komen, is nu mijn laatste jaar. Ik zou het echt niet meer zien zitten om nog voor Master te gaan. Is denk ik wat te hoog gegrepen en heb er niet veel zin meer in.

Het klotige is ook dat veel maten van mij al werken. Dat merkt ge enorm als het zomervakantie is en we een reis boeken. Bij mij kan er dan veel minder vanaf dan zij, dat is wel klotig. Alhoewel da ge daar natuurlijk nie voor moeten stoppen studeren :toothless . Heb nu nog zo da geld nie nodig, maar ge kunt nie blijven studeren en ge moet beetje denken aan later, want eens ge u een huis moet kopen en dergelijke zult ge wel uw geld nodig hebben!
Devilex
Ik heb al is 1 jaar verspeeld voor ik aan mijn huidige opleiding begon en begin dus ook redelijk schoolmoe te worden.

Ge merkt dat inderdaad aan u maten dat gij de enige zijt die nog altijd studeert, velen rijden al met een auto terwijl gij thuis moet zagen om die van mama en papa te bezigen of kunnen zich makkelijk iets meer permitteren.

Trouwens ik zie het nut niet in dat ik nog voor Master zou gaan, ik heb een perfecte opleiding en ga dit jaar nog een hele hoop nodige certificaten moeten behalen. Indien nodig kan ik me voor bepaalde modules later nog altijd bijscholen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium