return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 
U werkt: basic info

Devilex
quote:
Originally posted by basd
Leuk bedrijf .. Hier in NL dan in ieder geval :)

Is ook daarom dat ik er voor gekozen heb ;)
basd
quote:
Originally posted by Devilex
Is ook daarom dat ik er voor gekozen heb ;)

Dat snap ik, collega :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Nu ja, dat eerste jaar bedrijfsmanagement was een overkoepelend jaar waarna je een bepaalde afstudeerrichting moest kiezen. Keuze uit: Recht, Logistiek, Verzekeringsrecht, Marketing, Boekhouden, ... Ik vond dat allemaal erg oninteressant, maar logistiek sprak me nog een beetje aan.

ik vond marketing anders wel enorm interessant en ook enorm gevarieerd als afstudeerrichting :)

maar natuurlijk wel niet makkelijk werk mee te vinden als starter
christina
quote:
Originally posted by MikeVee
Maar doordat de vraag naar mensen die chemie gestudeerd hebben veel groter is dan het aanbod (zowel op hogeschool niveau als middelbaar is er zo weinig interesse dat vele scholen ermee gestopt zijn/afbouwen om er mee te stoppen) zal ik geen maanden hoeven te solliciteren.

inderdaad, mijn zus is in juni afgestudeerd en werkt sinds één augustus in het bedrijf waar ze stage deed. ondertussen heeft ze ook al verschillende sollicitatiegesprekken met andere bedrijven gehad en krijgt ze nog altijd nieuwe aanbiedingen.

ge hebt dus een mooie toekomst:D
Zehra
proficiat real en devilex

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium