return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 
U werkt: basic info

TOR
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Bye Bye carrière

Werk is een middel dat moet leiden tot een doel los daarvan, geen doel op zich.. Voor mij is dat althans het geval.

Zolang de jobinhoud mij boeit, hoef ik niet meer dan 9 to 5.. (al heb ik de laatste weken ook wel een aantal overuren laten noteren).
Bertn
Ik zou wel eens willen weten wat voor job de heer CEUNEN juist heeft. Dat moet nogal iets zijn;). En indien de heer CEUNEN studeert, moet dat nogal een superieure richting zijn: hij jankt over mensen die veel over hebben voor hun werk, en hij jankt over mensen die gewoon 9 to 5-ers zijn.

Voor de rest: als alles goed gaat, heb ik maandag mijn eerste job binnen:)
Real
quote:
Originally posted by TOR
Met dat verschil dat je 's avonds echt wel klaar bent en geen nutteloze opdrachten meer moet voorbereiden ;)

Mag ik vragen wat je in de logistieke sector heeft aangetrokken, Kristof? Het is een sector die ik altijd pertinent heb geweerd uit mijn zoekopdrachten op vacaturewebsites :p

Ik heb zowaar logistiek management gestudeerd. Ik vond het behoorlijk vanzelfsprekend dat ik bedrijfsmanagement zou volgen aan de KHK, aangezien ik in het middelbaar Economie had gedaan. Niet dat het mij veel uitmaakte eigenlijk.

Nu ja, dat eerste jaar bedrijfsmanagement was een overkoepelend jaar waarna je een bepaalde afstudeerrichting moest kiezen. Keuze uit: Recht, Logistiek, Verzekeringsrecht, Marketing, Boekhouden, ... Ik vond dat allemaal erg oninteressant, maar logistiek sprak me nog een beetje aan.

Niet dat ik nu ergens spijt van heb hoor. :)
Devilex
Heb onlangs ook getekend voor mijn eerste job. Begin in oktober bij Sogeti aan een opleiding als Junior System Engineer Mainframe.

En wat die lange afstanden en lange dagen betreffen. Zolang ik de eerste jaren nog thuis woon ben ik wel bereid lange dagen te kloppen en enorm veel bij te studeren om zo snel mogelijk hogerop te geraken en een deftig spaarpotje aan te leggen voor wanneer ik vertrek.

Bij u eerste job moet ge sowiezo niet te veel eisen stellen.

Ik moet eind deze maand nog wel een herexamen afleggen :nervous:
basd
quote:
Originally posted by Devilex
Heb onlangs ook getekend voor mijn eerste job. Begin in oktober bij Sogeti aan een opleiding als Junior System Engineer Mainframe.

Leuk bedrijf .. Hier in NL dan in ieder geval :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium