return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 
U werkt: basic info

Lolo
quote:
Originally posted by _Jedi
^Proficiat Z! :)

Ohla dees had ik nog niet ingevuld zie..

Naam: Jan

Huidige job: Bediende-Verkoper bij Colruyt in Sint-Pieters-Leeuw
Vorige job: Tegelverkoper (niks voor mij geweest) bij BrukomTegel
Eerste job: Magazijnier bij PB-Papier in Lembeek (Halle)
Studies: vanalles e wat maar niks deftig

Vervoersmiddel: Auto -> Alfa Romeo 147 Impression
Werkplaats: Sint-Pieters-Leeuw (Naast Anderlecht)

Werkmateriaal: euhm .. een Symbol, nen bok (zo een electrische transpalet hé) een doltec, een dolpay, TP, en klanten (vervelende ook)
Werkrooster: maandag t.e.m. zaterdag: afwisselende uren van 6u tot 21u, afwisselende vrije dagen ertussen in (anti-sleur)
Extra: Overuren genoeg gelukkig zelden of nooit op feestdagen/zondagen (houden zo!)

ben al 2 keer langsgeweest maar jij was er blijkbaar ni. Kweeookni hoe je eruit ziet...

Grtjs
L.
Zehra
quote:
Originally posted by MikeVee
na een jaar vakantie nog steeds niet achter werk gezocht :o ;
ach misschien over een maand ofzo :toothless

Heb je een zinnig uitleg voor je jaartje thuis? Ik was 6m na mijn afstuderen nog aan 't solliciteren en toen kreeg ik al lastige vragen voorgeschoteld: "en wat heb je in dat half jaar gedaan??? :o" op zo een neerbuigende manier en op zo een toon van: "gij luierik, gij wilt niet werken..." :rolleyes:
MikeVee
quote:
Originally posted by Zehra
Heb je een zinnig uitleg voor je jaartje thuis? Ik was 6m na mijn afstuderen nog aan 't solliciteren en toen kreeg ik al lastige vragen voorgeschoteld: "en wat heb je in dat half jaar gedaan??? :o" op zo een neerbuigende manier en op zo een toon van: "gij luierik, gij wilt niet werken..." :rolleyes:

Buiten dat ik een jaar vakantie wou heb ik daar geen zinnig antwoord op. :o
Maar doordat de vraag naar mensen die chemie gestudeerd hebben veel groter is dan het aanbod (zowel op hogeschool niveau als middelbaar is er zo weinig interesse dat vele scholen ermee gestopt zijn/afbouwen om er mee te stoppen) zal ik geen maanden hoeven te solliciteren.

Zowat elke dag bellen de interimbureau's me op, vandaag alweer 2, die mij proberen te overtuigen om voor hun te komen werken. Dat zijn dan meestal wel niet de topjobs, maar goed genoeg voor mij om een paar jaar te doen. Ik heb toch liever een minder stressvolle job in de buurt, ook al betalen die dan wat minder.
Bertn
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Het rustig hebben en geld verdienen, meer moet dat niet zijn. Heb je liever "een uitdagende job" met de bijhorende overuurtjes?

ja. later nog genoeg tijd om uit te blazen als je eenmaal opgewerkt bent.
domineesje
Heb dinsdag mijn ontslag had op volvo... :( (interim)
maar na 2 uren had ik al ander werk (vast contract) :d en ligt me veel beter.. Vroem en weg is domi :d

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium