return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
U werkt: basic info

FredNova
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Ik kijk daar als eerste naar. Ze moeten mij al veel hoger loon geven om dagelijks 3 uur in de auto te zitten. Ik verdien dan nog liever minder.
Kort bij het werk wonen, is in 2007 een onbetaalbare luxe. Punt uit.
Na enige tijd zullen jullie het ook grondig beu zijn.

dat is natuurlijk heel afhankelijk van wat je doet he

waar werk je en wat doe je?
Zehra
Ik heb dat ook een paar maanden gedaan tussen Limburg en Antwerpen. In april 2006 beginnen werken. Ik was per dag in totaal ongeveer 3,5 uur onderweg. Openbaar vervoer van Limburg naar Antwerpen of Brussel, dat is niet te doen. Ik zou dan ongeveer 4u heen moeten bussen en treinen en 4u terug.

In 't begin gaat dat rijden nog wel maar na enkele maanden was ik 't toch wel wat beu geworden. Ik was toch van plan om alleen te gaan wonen, dus heb ik me een appartement gezocht en gevonden in Wilrijk. In juli 2006 ben ik daar ingetrokken. Vanaf daar naar mijn werk is ongeveer een 20 min rijden.

Waarom ik zo ver ben gaan werken? 1. Weinig jobs in Limburg voor mijn diploma en voor die paar beschikbare jobs kreeg ik vaak 't antwoord dat mijn profiel niet overeenstemde met het gevraagde. :o 2. Aantrekkelijk bedrijf in de farmaceutische sector. Goed betaald. Goede extralegale voordelen. 3. Leek me op dat moment ook een interessante job. Nu, ik werd mijn job/bedrijf wat beu dus heb ik me iets anders gezocht en gevonden op 5km van mijn appartement. Ideaal!

Dat rijden, dat is zeker te doen. Je wordt er sowieso goed voor vergoed, maar persoonlijk zou ik dat niet meer dan enkele maanden kunnen doen. De tijd in de auto, dat is echt tijd dat je kwijt zijt. :sadgreen:
CygnusX
Dichtbij het werk wonen vind ik ook van goudwaarde. Ze zouden me al veel meer moeten betalen om me 2u of meer per dag in een auto te laten zitten.

Ik ga elke dag met de fiets naar't werk en dat is genieten. Zeker met het mooie weer van de laatste dagen. Andere voordelen zijn de verbeterde conditie en het fris aankomen op't werk.
DJ Zetski
quote:
Originally posted by CygnusX
Dichtbij het werk wonen vind ik ook van goudwaarde. Ze zouden me al veel meer moeten betalen om me 2u of meer per dag in een auto te laten zitten.

Ik ga elke dag met de fiets naar't werk en dat is genieten. Zeker met het mooie weer van de laatste dagen. Andere voordelen zijn de verbeterde conditie en het fris aankomen op't werk.

Hier ook van dat, ik vind het zalig om met de fiets naar het werk te gaan. 8 minuten met de fiets rijden en ik ben al op mijn werk! Heel jammer dat het maar tijdelijk is...
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Zehra
Waarom ik zo ver ben gaan werken? 1. Weinig jobs in Limburg voor mijn diploma en voor die paar beschikbare jobs kreeg ik vaak 't antwoord dat mijn profiel niet overeenstemde met het gevraagde. :o 2. Aantrekkelijk bedrijf in de farmaceutische sector. Goed betaald. Goede extralegale voordelen. 3. Leek me op dat moment ook een interessante job. Nu, ik werd mijn job/bedrijf wat beu dus heb ik me iets anders gezocht en gevonden op 5km van mijn appartement. Ideaal!

bij mij zijn het eigenlijk dezelfde redenen waarom ik in Brussel werk :)

Het zal op lange termijn wel zwaar worden, maar ik ben dan ook niet van plan om dat al te lang te blijven doen. Ik heb al plannen om met een aantal oud kotgenoten in Leuven ergens iets te huren. Dat zou voor ergens in Augustus / September zijn. Dat staat echter nog niet vast, en vanaf het moment dat ik zeker weet dat het niet doorgaat begin ik zelf iets te zoeken (waarschijnlijk in leuven).

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium