|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by C.E.U.N.E.N
Als je toch de jobs voor het kiezen hebt, waarom neem je dan geen job in de buurt? :p |
Afstand is zelden de doorslaggevende factor bij het al dan niet aannemen van een job, tenzij het traject onhoudbaar lang is natuurlijk.
En Limburg is groot, hé. Ik kan me best voorstellen dat de trein vanuit sommige regio's geen optie is. |
|
|
| FCB_Fanatic |
alvorens ik aan het treinstation van Genk of Neerpelt ben, moet ik al zo'n 20 minuten rijden. Vanuit Genk is het dan 1u38 min tot Brussel-Zuid, vanuit Neerpelt 1u44 min. Daarna moet ik nog de metro en de tram nemen.
Ik ben dus met de trein zeker langer onderweg :) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
alvorens ik aan het treinstation van Genk of Neerpelt ben, moet ik al zo'n 20 minuten rijden. Vanuit Genk is het dan 1u38 min tot Brussel-Zuid, vanuit Neerpelt 1u44 min. Daarna moet ik nog de metro en de tram nemen.
Ik ben dus met de trein zeker langer onderweg :) |
Verbindingen vanuit Genk trekken op ni veel... ben naar de omgeving van Genk verhuist en ik werktte toen nog in Zaventem. Je bent heel erg lang onderweg en ´s avonds is de verbinding echt slecht! De laatste trein die me tot Genk kon brengen vertrok al om 21:45 (nog niet gedaan met werken toen :S) of nam je de trein met overstap in Hasselt moest je bijna 50 min wachten :whip: |
|
|
| Giesber |
| quote: | | Originally posted by C.E.U.N.E.N Als je toch de jobs voor het kiezen hebt, waarom neem je dan geen job in de buurt? :p |
Voor 't geld.
Ik ben jong, en ik heb er niks op tegen om 3 uur per dag onderweg te zijn. Als ik dan in Brabant meer betaald krijg, waarom zou ik dan in Limburg blijven?
En als ik de afstand beu ben ga ik wel in de buurt van Leuven en Brussel wonen, daar heb ik ook nie veel problemen mee.
En zoals FCB_Fanatic zegt: de treinverbindingen in Limburg zijn enorm slecht, dan kan ik nog beter met de fiets gaan. |
|
|
| C.E.U.N.E.N |
| quote: | Originally posted by TOR
Afstand is zelden de doorslaggevende factor bij het al dan niet aannemen van een job, tenzij het traject onhoudbaar lang is natuurlijk.
|
Ik kijk daar als eerste naar. Ze moeten mij al veel hoger loon geven om dagelijks 3 uur in de auto te zitten. Ik verdien dan nog liever minder.
Kort bij het werk wonen, is in 2007 een onbetaalbare luxe. Punt uit.
Na enige tijd zullen jullie het ook grondig beu zijn. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|