return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
U werkt: basic info

Giesber
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
En ik ga altijd de autosnelweg op in Genk, da's ongeveer 20 minuten rijden van hieruit. Ik moet mss wel nog ns proberen of elders de autosnelweg opgaan mss niet beter is.

Ge kunt misschien eens overwegen om om kwart voor 6 of zo te vertrekken (of nog iets vroeger), dan hebt ge minder file. Maar dan moet ge natuurlijk wel flexibele uren hebben...
Ik ben meestal rond 6 uur op de autostrade in Houthalen, en ik verlies 's morgens zo'n 10 minuten door de drukte.

Alhoewel, vertrek maar na 6 uur. Anders is de weg nog drukker als ik er rijd :p .

Bij mij weegt de jobinhoud trouwens nie echt op tegen het zware traject, maar gezien mijn functie (consultant) wordt ik toch regelmatig in een ander bedrijf ingezet. En 't is mijn eerste werkervaring, dus laten ze mij ervaring opdoen met het saaiere werk... De goede collega's maken de slechte job overigens wel aangenaam.
C.E.U.N.E.N
Ga met de trein! Dat is de beste oplossing. Of kies een job dichter bij huis. Het lijkt me niet dat je een normaal (sociaal) leven hebt tijdens de week? Slapen - File - Werken - File - Slapen?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Giesber
Ge kunt misschien eens overwegen om om kwart voor 6 of zo te vertrekken (of nog iets vroeger), dan hebt ge minder file. Maar dan moet ge natuurlijk wel flexibele uren hebben...
Ik ben meestal rond 6 uur op de autostrade in Houthalen, en ik verlies 's morgens zo'n 10 minuten door de drukte.

ik ben de eerste dagen ook via Houthalen gereden, iets korter maar minder autosnelweg dus qua tijd zal het niet veel verschil uitmaken welke optie ik kies. En voorlopig ga ik toch blijven vertrekken rond 6u-6u15. Ik verlies dan wel een half uurtje, maar dat neem ik er wel bij, zeker omdat het toch maar voor een aantal maanden is.

quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Ga met de trein! Dat is de beste oplossing. Of kies een job dichter bij huis. Het lijkt me niet dat je een normaal (sociaal) leven hebt tijdens de week? Slapen - File - Werken - File - Slapen?

trein is geen oplossing, dan moet ik er mss nog vroeger uit dan nu het geval is.
Giesber
De trein is inderdaad geen oplossing als je in Limburg woont :) . En ik heb iedere avond nog zo'n 3 à 4 uur vrij. Op café gaan is niet aan te raden maar af en toe op bezoek gaan bij vrienden gaat wel.

Wat een job dichterbij betreft: vanaf het moment dat ik mijn job aannam wist ik dat de kans groot was dat ik veel onderweg ging zijn. Als ik dat toen niet goed vond had ik wel dichterbij gaan werken (er is momenteel werk genoeg in de ICT sector).
C.E.U.N.E.N
Ik ken iemand die pakt toch zoals zovelen anderen elke dag de trein. Treinverbindingen vanuit Limburg zijn een stuk verbeterd. Je hebt geen file, kan makkelijk nog een dutje doen, muziek luisteren, verder werken, socializen met de vrouwkes,... Ik denk dat je niet sneller daar kunt zijn.

Als je toch de jobs voor het kiezen hebt, waarom neem je dan geen job in de buurt? :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium