return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
U werkt: basic info

FCB_Fanatic
pfff ... deze avond pas om half 9 terug, ik heb dus bijna 3u gedaan over de terugweg. Der was een ongeluk gebeurt voorbij Leuven, en dan was het ook nog ns extra druk door die stom Rolling Stones ... :whip:
TOR
Weegt de jobinhoud wat op tegen dat ondraaglijk zware traject? :nervous:
Real
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Der was een ongeluk gebeurt voorbij Leuven, en dan was het ook nog ns extra druk door die stom Rolling Stones ... :whip:

Ik heb er ook in gestaan, maar in mijn geval was er wel een ongeval gebeurd. :wtf:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by TOR
Weegt de jobinhoud wat op tegen dat ondraaglijk zware traject? :nervous:

Valt wel goed mee, maar ik ga mij eerst nog een beetje moeten inwerken alvorens ik een volledig oordeel kan vellen. Als het toch minder goed moest meevallen zijn er op lange termijn in ieder geval nog doorgroeimogelijkheden naar andere functies, zowel in Brussel zelf als internationaal.

Qua compensatie heb ik trouwens niet te klagen, dus de afstand neem ik er voorlopig bij. Vanaf september ga ik dan mss iets huren in Leuven met een aantal oud kotgenoten en dan heb ik dat probleem al helemaal niet meer. Het is dan zoal dicherbij als ik met de auto moest gaan, en ook met het openbaar vervoer is het ook niet lang + openbaar vervoer is volledig gratis (nu is het gewoon geen mogelijkheid door slechte verbinding)

quote:
Originally posted by Real
Ik heb er ook in gestaan, maar in mijn geval was er wel een ongeval gebeurd. :wtf:

lol :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra
Ik had die vacature ook doorgegeven aan Jasper :)

Kzal dit weekend - eindelijk - eens een brief sturen :o

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium