|
|
| TOR |
| Solliciteren zal niet meer nodig zijn, want ik begin volgende maandag opnieuw bij mijn vorige werkgever :p, ditmaal als productiecoördinator voor citytrips & shortbreaks. Concreet zal ik instaan voor de uitwerking van de brochure- en webpagina's (inclusief prijstabellen en layout) en de communicatie naar de reisagenten. De bedoeling van de dienst is om op termijn een e-systeem te ontwikkelen dat op voortdurende basis wordt geüpdatet met informatie over lokale evenementen, activiteiten enz. Er is dus een toekomstplan en -visie aanwezig, iets wat ik duidelijk miste bij mijn vorige functie. |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik moet er zelf 114 doen over het traject Bocholt - Brussel, en ik ben daardoor 1u23 onderweg (zonder file) waarvan het grootste deel gelukkig autosnelweg is. Vorige week heb ik er uiteindelijk 1u45 min over gereden door de file.
Dat zal dus betekenen dat ik voorlopg iedere morgen vroeg uit mn bed moet (+/-5u30), om na 6u te kunnen vertrekken. Ik ben wel niet van plan om dat maanden te gaan doen. Ik ga mij nog wel iets zoeken in de omgeving van Brussel, maar ik ben dan ook wel van plan om mijn domicilie adres in Bocholt te behouden. | Ik doe iedere dag ongeveer hetzelfde traject (Overpelt - Brussel), en als ik 's ochtends vertrek om kwart voor 6 dan neem ik toch al het begin van de file mee. Ge moet mij eens vertellen waar ge langs rijdt als ge na 6 uur vertrekt en geen file hebt :).
Ik doe dat nu al 3 maanden (daarvoor iedere dag naar Leuven), en ik ben het nog nie beu eerlijk gezegd. Ik zit gemiddeld 3 uur per dag in de auto, maar met een muziekske erbij is dat nog goed te doen. Nu ik nog jong ben toch. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Giesber
Ik doe iedere dag ongeveer hetzelfde traject (Overpelt - Brussel), en als ik 's ochtends vertrek om kwart voor 6 dan neem ik toch al het begin van de file mee. Ge moet mij eens vertellen waar ge langs rijdt als ge na 6 uur vertrekt en geen file hebt :).
Ik doe dat nu al 3 maanden (daarvoor iedere dag naar Leuven), en ik ben het nog nie beu eerlijk gezegd. Ik zit gemiddeld 3 uur per dag in de auto, maar met een muziekske erbij is dat nog goed te doen. Nu ik nog jong ben toch. |
die 1u23 min was de tijd dat ik normaal zou rijden volgens viamichelin (zonder file dus). Uiteindelijk heb ik er ongeveer 1u45 gereden. Ik heb dus wel wat file gehad, maar al bij al viel het dus wel mee :). Bedrijf zelf ligt trouwens vlakbij de Louisalaan
En ik ga altijd de autosnelweg op in Genk, da's ongeveer 20 minuten rijden van hieruit. Ik moet mss wel nog ns proberen of elders de autosnelweg opgaan mss niet beter is. |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Nyah
Je kan ook iets goedkoop huren in Wilrijk (binnen een straal van 5km van de werkplaats), terwijl je je domicilie adres thuis laat. Je kan de huur enz dan inbrengen als beroepskost. Verder mag je ook opgeven dat je ieder week-end terug naar je ouders gaat en dus die km tellen ook als onkosten. Verder kan je nog andere beroepskosten inbrengen die nodig zijn voor de uitoefening van je job zoals bvb: koffer (indien je veel moet reizen), nieuwe auto, gsm, internet, ...
Je moet dan natuurlijk wel iets meer administratie bijhouden en wat meer puzzelen bij het invullen van je belastingbrief omdat je dan alles moet bewijzen.
Als je niet wilt verhuizen, kan je gewoon ook héél vroeg beginnen. Ik heb collega's die ook van ver komen,maar die beginnen dan tegen half 8. |
7u30 beginnen is niet zó vroeg hoor... :p |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by C.E.U.N.E.N
Toch maar niet te veel blind staren op die voordelen als een bedrijfswagen, gsm, internet thuis, laptop. Geloof maar niet dat ze dat voor niets geven. Voor die auto betaal je sowieso [B[250€/maand[/B]. Laptop en internet thuis is voor 's avonds thuis te werken. Als je dat niet doet, beginnen ze te morren dat ze je zoveel geven, en dat je daarvoor wel eens iets mag voor doen. 38 uren per week werken vind je bijna nergens meer. Je moet tegenwoordig heel flexibel zijn. Dat zijn mijn ervaringen. |
Dit lijkt me toch wel vrij véél hoor... :nervous: Het is overal tegenwoordig dat je /maand een deel moet afgeven, maar dit weegt absoluut niet op tegen kosten/maand voor afbetalen (nieuwe) wagen, auto-Verzekering/taxen/pechverhelping, onderhoud (+banden), brandstof... en dan mag je al géén pech hebben met je eigen wagen :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|