|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by TOR
Amai, hoe regelen die dan de verplaatsing?
Viamichelin geeft voor mij vanaf Sint-Kruis/Brugge 1u en 8min aan als tijdsduur, maar dat is uiteraard zonder files meegerekend. De afstand bedraagt 88km. |
ik moet er zelf 114 doen over het traject Bocholt - Brussel, en ik ben daardoor 1u23 onderweg (zonder file) waarvan het grootste deel gelukkig autosnelweg is. Vorige week heb ik er uiteindelijk 1u45 min over gereden door de file.
Dat zal dus betekenen dat ik voorlopg iedere morgen vroeg uit mn bed moet (+/-5u30), om na 6u te kunnen vertrekken. Ik ben wel niet van plan om dat maanden te gaan doen. Ik ga mij nog wel iets zoeken in de omgeving van Brussel, maar ik ben dan ook wel van plan om mijn domicilie adres in Bocholt te behouden. |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Vorige week heb ik er uiteindelijk 1u45 min over gereden door de file.
|
Kan goe begrijpen dat dat iets is dat ge niet kunt blijven doen,
vind ik als heen reis al veel, dus op een dag met 2x file, ben je snel 3u30 onderweg.. euhm x5 ... 17u30 op één week.
Niet te lang bij stilstaan, als ge weet wat ge in die uren allemaal in de plaats van in den auto te rijden naart werk niet zou kunnen doen..
Maar ja in de auto geniet je ondertussen van muziek... dat maakt al veel goed. |
|
|
| TOR |
| Het gaat mij niet zozeer om de afstand, maar vooral om de brandstofkosten die eraan verbonden zijn. :nervous: |
|
|
| Bertn |
| sommigen krijgen een tankkaart he:-) |
|
|
| _Jedi |
^ne keer kijken hoeveel je kilometer vergoeding is?
Kmag daarontrend bij Colruyt niet klagen,
hoewel ze je extra betalen als ge met de fiets naar het werk komt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|