return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
U werkt: basic info

TOR
Veel vacatures daar precies, vooral voor ingenieurs. Bedrijf in volle groei?

Als het bedrijf iets dichterbij was gelegen, had ik me iig zeker kandidaat gesteld voor die communicatiefunctie. :)
Moisture
Er zitten hier mensen uit Oostende :p
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
Ik had die vacature ook doorgegeven aan Jasper :)

:toothless
TOR
Amai, hoe regelen die dan de verplaatsing?

Viamichelin geeft voor mij vanaf Sint-Kruis/Brugge 1u en 8min aan als tijdsduur, maar dat is uiteraard zonder files meegerekend. De afstand bedraagt 88km.
Nyah
quote:
Originally posted by TOR
Amai, hoe regelen die dan de verplaatsing?

Viamichelin geeft voor mij vanaf Sint-Kruis/Brugge 1u en 8min aan als tijdsduur, maar dat is uiteraard zonder files meegerekend.

Je kan ook iets goedkoop huren in Wilrijk (binnen een straal van 5km van de werkplaats), terwijl je je domicilie adres thuis laat. Je kan de huur enz dan inbrengen als beroepskost. Verder mag je ook opgeven dat je ieder week-end terug naar je ouders gaat en dus die km tellen ook als onkosten. Verder kan je nog andere beroepskosten inbrengen die nodig zijn voor de uitoefening van je job zoals bvb: koffer (indien je veel moet reizen), nieuwe auto, gsm, internet, ...
Je moet dan natuurlijk wel iets meer administratie bijhouden en wat meer puzzelen bij het invullen van je belastingbrief omdat je dan alles moet bewijzen.
Als je niet wilt verhuizen, kan je gewoon ook héél vroeg beginnen. Ik heb collega's die ook van ver komen,maar die beginnen dan tegen half 8.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium