|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Als ik hem was zou ik gaan doppen... genoeg luirikken die dat doen en die verdienen hetzelfde. |
Als doppen zo plezant is, dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen moeite doen om een job te hebben, toch niet omdat wij allemaal z&o actief zijn :rolleyes:
Ik hoop dat ik nog laaang ni hoef te gaan doppen, om een of andere reden spreekt dat mij totaal ni aan. |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Als doppen zo plezant is, dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen moeite doen om een job te hebben, toch niet omdat wij allemaal z&o actief zijn :rolleyes: |
Er zijn genoeg mensen die hun rol in de maatschappij opnemen en hun verantwoordelijkheid dragen... maar er zijn er ook anderen, en idd, soms voel ik mij ne mongool dat ik nen hoop loon mag afgeven aan de belastingen om zo'n pipo's hun tammigheid te betalen. Geen enkel slecht woord over mensen die doppen en wél actief een job zoeken hoor.
Ideaal systeem volgens mij: iemand die op den dop vliegt, krijgt 100% van zijn loon verder uitbetaald gedurende de eerste twee maanden... De twee daaropvolgende maanden is dat nog de helft van dat loon, en na vier maanden een vierde... na 6 maand werkloosheid niks meer.
Iemand die écht wilt werken, zal wel werken.
damn, beetje offtopic |
|
|
| djcresto |
| Controles worden toch steeds strenger. Lang doppen wordt steeds moeilijker. Zeker als schoolverlater volgens ze alles redelijk op de voet bij de vdab. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Vind ik ook... als je meer wilt verdienen, maar dat is niet mogelijk in de job die je nu doet, ga je toch gewoon iets anders doen? Desnoods DJ'en in bijberoep of hoe moet je het zeggen :)
|
Ik denk dat je het stuk gemist hebt waarin Lolo zei dat hij niet kloeg daarover. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik denk dat je het stuk gemist hebt waarin Lolo zei dat hij niet kloeg daarover. |
:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|