return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
U werkt: basic info

diddi
quote:
Originally posted by FredNova
Weer een topic naar de haaien?

Tis allemaal de schuld van ID&T!!! :whip: :whip: :whip:

:p

quote:
Originally posted by FredNova
on-topic

je moet je als student niet blindstaren op die cijfers die er staan bij 'je eerste salaris'...
tis normaal dat je iets moet opbouwen, mijn brutoloon van 5 jaar geleden is niet meer te vergelijken met dat van nu

Ik werk dus sinds begin dit jaar als Informaticus bij een Pharmaceutisch bedrijf... loon valt onder Paritair Comitee van Scheikunde... (mij hoor je dus niet klagen)

You lucky bastard :p
Shadowkid
quote:
Originally posted by Tiger777
Nee ze, ge denkt da gewoon omdat ze gaan doppen, maar feitelijk zitten ze gewoon hele dagen in hun tuin te niksen :p

In dat geval moet gij geen les volgen, maar les geven :p
Dark Apostle
Naam: Rafic

Huidige job: Bekister
Studies: Poging tot Medische Laboratorium Technieken en poging tot Toegepaste Psychologie.
Vervoersmiddel: Tram (momenteel)
Werkplaats: Antwerpen (Stadsfeestzaal) (momenteel)

Werkmateriaal: Hamer, bindtang, nagels, etc...
Werkrooster: maandag t.e.m. vrijdag: starten om 7.00 en gedaan om 16.30 (tenzij er overuren gedaan worden)
Kelly*
Naam: Kelly

Huidige job: Baggage tracing agent
Vorige job: zelfde maar bij andere firma, ze hebben mij daar weggestolen met betere voorwaarden en loon :d
Eerste job: sterrenkunde geven in Planetarium van Brussel
Studies: Graduaat bedrijfsbeheer en Milieumanagement nu bezig met Webdesign

Vervoersmiddel: trein + Mitsubishi Carisma otto
Werkplaats: Zaventem airport

Werkmateriaal: pc opt werk, baggage, ...
Werkrooster: Variabel... uren liggen altij ergens tussen 6u en 16u30 om te beginnen, eindigen ten laatste 01u, twee weekends per maand werken (wel dubbel betaald... dankuwel)
Extra: Groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, serieus veel shiftpremie, gratis vliegtuigtickets, korting op hotel en huurauto,...
domineesje
quote:
Originally posted by Kelly*

Eerste job: sterrenkunde geven in Planetarium van Brussel

voor kids ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium