return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 
U werkt: basic info

TOR
quote:
Originally posted by RadiantB
lol, ik volgde die richting, maar ben gestopt en verdien nu +- 1900€ per maand (geen nachtwerk, geen ploegenwerk, geen weekendwerk, vaste uren)
en dat is mijn startloon, want ik ben net begonnen

:tongue2

Waar ben je aan de slag gegaan?
RadiantB
Houtconstructie Wijckaert
Geen fabriekwerk, we worden altijd naar een werf gevoerd om oms daar uit te leven.
Bandwerk steekt keihard tegen, dus heb ik wel chance, zeker omdat mijn ploeg vol marginale zeveraars zit. (voetbal, vrouwen en zuipen, meer komt er niet uit :D )
En dat is toch een van de voorwaarden, om van een geslaagde job te spreken, heb ik mij hier laten vertellen.
Ik ben school ff kotsbeu, misschien over enkele jaren nog eens proberen. (possibly avondschool)
Tiger777
Dees zijn toch maar saaie rellen zenne. Waar is de goeie ouwe tijd gebleven...

Interessante cijfertjes van die lonen. Dierenartsen staan er niet op, lol, waarschijnlijk zitten die er zo zwaar onder dat het genant wordt :haha:
Shadowkid
quote:
Originally posted by Tiger777
Dees zijn toch maar saaie rellen zenne. Waar is de goeie ouwe tijd gebleven...

Interessante cijfertjes van die lonen. Dierenartsen staan er niet op, lol, waarschijnlijk zitten die er zo zwaar onder dat het genant wordt :haha:

Die werken enkel in het zwart :p
Nyah
Naam: Anja

Huidige job: Internet Project Engineer (Business Analyst)
Vorige job: /
Eerste job: Internet Project Engineer
Studies: Handelsingenieur met major en minor Technologie

Vervoersmiddel: Citroën C4
Werkplaats: Wilrijk

Werkmateriaal: laptop, white boards :D
Werkrooster: maandag t.e.m. vrijdag: starten tussen 7u30 en 8u45 / eindigen tussen 15u45 en 17u
Extra: gsm + gsmkosten, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques (, groepsverzekering vanaf 25 jaar), 30 verlof dagen + op te nemen overuren, dagvergoedingen voor iedere dag in het buitenland

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium