|
|
| Antony |
berekenen moet je da niet doen, "invoering euro" op google intikken en je ziet meteen dat dat 1 januari 1999 gebeurde, je zat er dus maar 2 jaar en paar maand naast.
voor de rest benk het hier ni zo aan het volgen... :) Extra studies kunnen nooit kwaad, al kan je best op tijd beginnen met geld verdienen ook. Elk jaar kost je behoorlijk veel, niet enkel aan studies maar ook aan loon dat je niet hebt. (Reken maar uit: stel elke maand 1000 euro, want je geeft thuis ook wat af als huur enz. = 36000 euro alsje 3 jaar verder studeert) Alsje zeker bent dat te recupereren op korte tijd door een zot inkomen alsje dan aan het werk gaat met een kar vol diplomas hou ik je niet tegen. Tenslotte plant iedereen zijn leven zelf in... |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Tolk, vertaler 1.797 €
|
lol, ik volgde die richting, maar ben gestopt en verdien nu +- 1900€ per maand (geen nachtwerk, geen ploegenwerk, geen weekendwerk, vaste uren)
en dat is mijn startloon, want ik ben net begonnen
:tongue2 |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Config
ola, da gaat hier precies hard :) |
Catfight....moet voor jou toch wel bekend terrein zijn :toothless |
|
|
| FredNova |
Weer een topic naar de haaien?
on-topic
je moet je als student niet blindstaren op die cijfers die er staan bij 'je eerste salaris'...
tis normaal dat je iets moet opbouwen, mijn brutoloon van 5 jaar geleden is niet meer te vergelijken met dat van nu
Ik werk dus sinds begin dit jaar als Informaticus bij een Pharmaceutisch bedrijf... loon valt onder Paritair Comitee van Scheikunde... (mij hoor je dus niet klagen) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
Weer een topic naar de haaien?
|
Dit keer kanjet nie op mij steken :tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|