|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Vervoersmiddel schoolgrief: Een blauw kabas van |
zon old-skool vierkante, FTW !!!! :toocool:
Naam: Michael
Studierichting vorig jaar: Handelswetenschappen
Studierichting:still HW
Jaar:4e, 2de lic Familiebedrijven of 1 master FB, naargelang ge wilt old-skool blijven of hip doen
Instelling: EHSAL
Vervoersmiddel: Audi 100 break, ma nat school spijtig genoeg openbaar vervoer, hoewel ik in principe tegen openbaar vervoer* ben :whip:
Vervoersmiddel schoolgrief: Zwarte eastpack en UDG Army Desert color
Uurrooster: Eerst Trimester: Afwisselend 2-3 dagen per week, maandag en vrijdag altijd congé dus en donderdag afwisselend. Het aantal uren les dat ik max heb is zon 14 uur da zegt genoeg zeker
Foto @school: Daar moeten echt geen foto's van getrokken worden, tis zon groen kot
*cfr. Studentenabos van de MIVB, worst possible nightmare :mad: |
|
|
| Haroddin |
Naam: Koen
Studierichting vorig jaar: Burgerlijk Ingenieur Werktuigkunde-Electrotechniek, GIT van 1e en 2e proef
Studierichting: Burgelijk Ingenieur Werktuigkunde-Electrotechniek optie Mechanische Energietechniek, GIT van 2e en 3e proef
Jaar: Nu dus al 5e jaar da'k bezig ben, deel van 't 4e dak nog moest afwerken en al een deel van't 5e erbij om bezig te blijven ;)
Instelling: UGent
Vervoersmiddel: tevoet
Vervoersmiddel schoolgrief: kipling van in't middelbaar
Uurrooster: zit veel te vol... |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by Bertn
gadver, ik had dat intakegesprek ook meegedaan en ben uitgelachen geweest door die 2 losers daar. |
Ik wil details ;)
Wel spijtig. Ik had met ne BETA in de klas kunnen zitten. Allé ene da het al was vantevoren. Ni gelijk Pheatus da ik hier eerst heb moeten inwijden :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zon old-skool vierkante, FTW !!!! :toocool:
|
Nee joenge. Allé, ik zeg 'kabas' ma eigenlijk ist ne rugzak :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Hydra
Ik wil details ;)
Wel spijtig. Ik had met ne BETA in de klas kunnen zitten. Allé ene da het al was vantevoren. Ni gelijk Pheatus da ik hier eerst heb moeten inwijden :) |
ik kwam binnen in een t-shirt, en dat stond hen niet aan. dus zaten ze maar een kwartier lang domme opmerkingen te maken over het feit dat ik mij daar durfde te vertonen in een t-shirt en zo... en me constant opjagen en zo. kwas blij dak daar buiten was, en nu ben ik ook blij dak iets anders kan volgen:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|