|
|
| Jasperovitsj |
Ach kom, zoveel kleiner dan Museeuw is Bettini (figuurlijk) echt niet hoor :)
Museeuw heeft op pakweg 10 jaar tijd 11 klassiekers gewonnen, Bettini heeft er nu op 6 jaar al 8. En Bettini heeft ook de "zwaardere" klassiekers gewonnen, terwijl een Museeuw toch te licht uitviel voor LBL bijvoorbeeld. Ze hebben beiden ondertussen ook een wereldtitel, en ze konden allebei ritten in de grote rondes winnen, Bettini misschien zelfs meer dan Museeuw :) Het enige wat Museeuw zo groot maakt bij ons Belgen zijn zijn heroïsche overwinningen in Parijs-Roubaix of de Ronde van Vlaanderen, koersen die ons meer aanspreken dan LBL of de Gold Race...
Geef Bettini nog een jaar of 3, en hij heeft meer klassiekers op zijn palmares dan Museeuw, en een indrukwekkendere zegelijst hoor. :) Museeuw was een héél grote, maar aan het einde van zijn carrière gaat Bettini even groot zijn hoor :) |
|
|
| Antony |
die pakweg 10 jaar tijd van Museeuw, is daar zen revalidatietijd al afgetrokken?
en niks gaat über deze :)
 |
|
|
| Jasperovitsj |
That's my point ;)
Voor de rest quote ik mezelf:
"Museeuw was een héél grote, maar aan het einde van zijn carrière gaat Bettini even groot zijn hoor. :)"
Nog een paar jaartjes tijd, en wie weet zit daar ook nog een heroïsche ressurectie bij |
|
|
| Antony |
| is zo, nu aan hem om het waar te maken. (ik bedoel ni da hij een motoraccident moet maken eh:p ) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Antony
en niks gaat über deze :)
|
man man, was me dat een kippenvelmoment :)
Zal ik ni rap vergeten, hoe hem op 40km vant einde iedereen op 3min fietste. Fenomenaal :eyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|