return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
WK wielrennen in Salzburg

Jasperovitsj
Bettini! :crazy:

Wat een laatste kilometer seg. Het peloton stormt af op een massasprint, 3 spanjaarden wringen zich nog naar voren en 1 van hen laat het gat vallen waardoor Sanchez, Valverde, Zabel en Bettini samen naar de streep rijden. Bettini maakt het in een millemeterspurt af voor Zabel en Valverde.
Wel jammer voor Zabel, als er 1 man een wereldtitel zou verdienen dan is hij het wel. Maar Bettini is tenslotte ook een meer dan verdiende winnaar! Toch wel de sterkste klassieke renner van de laatste 10 jaar. En Valverde weer net te kort, al voor de 3de keer op het podium maar geen goud. :)
Vishnu
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wel jammer voor Zabel, als er 1 man een wereldtitel zou verdienen dan is hij het wel.

Inderdaad, ik had liever hem zien winnen, na die oneindige reeks ereplaatsen :(
Config
quote:
Maar Bettini is tenslotte ook een meer dan verdiende winnaar! Toch wel de sterkste klassieke renner van de laatste 10 jaar.

van de laatste 10 jaar vind ik toch nog wel wat overdreven.. denk dat dat nog altijd Museeuw is dan.. :nervous:

spannend as hell da WK, en het werd pas echt beslissend in de laatste 500 meter.. En waar zat Boonen eigenlijk? toen de sprint bezig was zag ik em gans in de verte rond 25ste positie.. :/
De Belgen kwamen imo toch wel wat tekort.. Gilbert is blijkbaar toch over zijn topvorm heen. En Boonen.. jah da weten we niet want die heeft in feite weinig gedaan..
Proficiat aan Van Goolen nog, die heeft wel getoond dat ie zijn selectie verdiende, en ook Devolder was goed bezig vond ik.

edit: ivm Museeuw, maak er maar de laatste 15 jaar van..
Antony
quote:
Toch wel de sterkste klassieke renner van de laatste 10 jaar.

zonder de ronde van vlaanderen op je palmares te hebben?

wel een verdiende winnaar, als topfavoriet het op zo'n manier waarmaken... Trui blijft nu in de ploeg, vraag me wel af wat hij nu goud gaat laten aan zen outfit :)
Phortastic
quote:
Originally posted by Config
van de laatste 10 jaar vind ik toch nog wel wat overdreven.. denk dat dat nog altijd Museeuw is dan.. :nervous:

edit: ivm Museeuw, maak er maar de laatste 15 jaar van..

.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium