return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
WK wielrennen in Salzburg

Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Alleen als ik hem binnen een week zou verwijderen met veel poeha errond :o

:o .. kinderachtig imo, ik deed hem gewoon weg omdat er teveel gezeik op kwam, feit dat dat er nu niet is, bewijst nog maar es het niveau van verdraagzaamheid van sommige members
MikeVee
:rolleyes: Allez, er uiis nog maar 1 serieuze reply geweest in dit topic :toothless Dat zegt toch genoeg, de rest is gisteren gezegd.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
:o .. kinderachtig imo, ik deed hem gewoon weg omdat er teveel gezeik op kwam, feit dat dat er nu niet is, bewijst nog maar es het niveau van verdraagzaamheid van sommige members

kdenk dat Jasper toch een beetje geirriteerd is door mijn 'gezeik' :)

natuurlijk niet slecht bedoeld ;)

edit: verder laat ik het hier bij, kwil de thread niet verder naar de kloten helpen. Het WK boeit mij gewoonweg niet, kzal de laatste 10 min mss wel volgen en als ne belg wint, des te beter voor België, zoniet zal ik der niet van wakker liggen ...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by MikeVee
:rolleyes: Allez, er uiis nog maar 1 serieuze reply geweest in dit topic :toothless Dat zegt toch genoeg, de rest is gisteren gezegd.

Vanwaar opeens deze kruistocht? Ik lag toch ook niet te mekkeren op het feit dat gij in de Vuelta-thread elke dag postte wie de dagwinnaar van de prono was? Wat op zich even relevant of irrelevant is als deze thread...

Hetzelfde over Brugge of voetbal. Omdat ik dat ni zo intnsief volg ga ik toch ook niet zitten zeveren in de voetbalthread? Live and let live enzo , het is toch sport after all? En 1 grote overkoepelende sportthread wordt al gauw totaal onoverzichtelijk. :)
Tiger777
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
dagwinnaar van de prono was?

Ik denk dat ik dyslexie aan het krijgen ben :nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium