|
[31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
|
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ja, das een promo van Armada. Ik veronderstel dat die op een nieuwe reworks ep van Perry O'Neil komt (op EE). |
Daar zal zijne remix van Rudebox ook wel opkomen denk ik en dan zal er nog wel een derde plaat bij staan, maar wat dat is zou ik nie direct weten.
Verder komt er voor de Perry-freaks (alleen ik :toothless ?) nog een release met Mark Otten. "We Are Not Innocent" noemt die en er zal een remix van dj Remy bij zijn. De "Original Mix" van deze plaat werd al gedraaid in ASOT 249, maar dan was er nog geen titel voor en stond er gewoon "Untitled".
En ontopic: Fred, zalige tracklist, goeie smaak ;)! |
|
|
| speentje |
| herinner mij dat Airwave ook nog Latigidi - It's time (Antidote's Electrified Remix?) draaide... :toothless |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Daar zal zijne remix van Rudebox ook wel opkomen denk ik en dan zal er nog wel een derde plaat bij staan, maar wat dat is zou ik nie direct weten.
|
Die remix van Rudebox en die van South West Saga op 1 EP, dat zou wel een erg mooie release worden, eindelijk nog eens een deftige reworks EP dan :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by speentje
herinner mij dat Airwave ook nog Latigidi - It's time (Antidote's Electrified Remix?) draaide... :toothless |
klopt |
|
|
| The_G0dfather |
| Beetje lang moeten wachten op communication maar allé :p, anders goed feestje (wel veel gemist, zat wat overal op cafe die avond) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|