|
[31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
|
|
|
| Blue Sky 99 |
Al 1 setje beluisterd, dat van FredNova. Als ik lees hoe bagger de omstandigheden waren vind ik dit best nog meevallen. Bij de overgangen zijn het immers vooral volumeverschillen. Enkel die overgang naar Summermorning was volledig ed up :) Tracklist was in ieder geval dik in orde, :thumbsup: Fred
Die remix van South West Saga, da's een promo veronderstel ik? Of is die al gereleased? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Bij de overgangen zijn het immers vooral volumeverschillen. |
Die volumeverschillen liggen niet aan Fred, maar aan het recorden. Het is in elke set zo.
Ik vind trouwens dat het al bij al nog goed meevalt. Een erg fijn setje en heerlijke platen :) |
|
|
| FredNova |
Bij één van de 2 gebruikte kanalen voor de pioneers was de fader helemaal stuk. Soms stond hij dus open en hoorde je niets en soms veel te luid (onmogelijk om proper te mixen, best om voleldig met toonregeling te werken) Als je de schuiver dan nog aanraakte wanneer hij open stond, begon alles ook nog eens weg te vallen...
Thanks allemaal voor de goede reacties :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Die remix van South West Saga, da's een promo veronderstel ik? Of is die al gereleased? |
Ja, das een promo van Armada. Ik veronderstel dat die op een nieuwe reworks ep van Perry O'Neil komt (op EE). |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
Bij één van de 2 gebruikte kanalen voor de pioneers was de fader helemaal stuk. Soms stond hij dus open en hoorde je niets en soms veel te luid (onmogelijk om proper te mixen, best om voleldig met toonregeling te werken) Als je de schuiver dan nog aanraakte wanneer hij open stond, begon alles ook nog eens weg te vallen...
|
Ik dacht al dat het zoiets was. :whip:
| quote: | Originally posted by Push2005
Damn, vette platen ze Tom. Dat nummer (ID) voor Spirit is echt zalig :crazy: |
²
ID'en Tom! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|