|
[31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
|
|
|
| De Geert |
ik heb me vree goed geamuseerd, en ben blijkbaar ook weer te vroeg naar huis gegaan...
ma de beentjes konden het echt weer nimeer dragen...:rolleyes:
zalige sets van tcx en airwave, echt genoten van moisture & garden (lift = :crazy: ) en luc & chris riley, nice work iedereen!
airwave zat op een bepaald moment verbijsterd naar zenne pc te zien, kdenk dat em efkes vastliep, maar een geluk dat em er terug doorkwam, anders nog meer troubles...;) |
|
|
| djcresto |
Het was wederom een geweldige party. Er was redelijk veel volk. En het publiek ging zwaar door tot het einde. Frednova had de ondankbare taak om als eerste te draaien. Maar hij zette toch een zalige en technisch sterke set neer ondanks de omstandigheden. Tom die zocht redelijk snel het hardere en uplifting werk op. Stillaan ook het eerste publiek op de dansvloer. Airwave gaf ook het beste van zichzelf en deed dit subliem. Het duurde wel een tijd voor het publiek opgewarmd was. Deze zomer was dat eenvoudiger ;) Pas na Universal Nation schoot de vlam in de pan. En vanaf die moment stond het publiek tot het einde niet meer stil. Moisture en vishnu en daarna Kristof en Luc draaiden geweldige trance. Ook de eigen nummers van de beta's kwamen volledig tot hun recht.
Ondanks dit alles was ikzelf totaal nie in form. Geen idee hoe het kwam maar geraakte nooit in de juiste sfeer. Het geluid had er zeker mee te maken. Als ik al begon te bewegen viel ik weer stil als die middelste boxen wegvielen. Voor de dj's waren de omstandigheden niet gemakkelijk. Ik vermoed dat ze in de rector wel nieuwe monitors en een nieuwe mixer zullen kopen.
Voor beta party v5 is het misschien eens tijd om andere locatie te zoeken.
Bedankt ook aan
Jasper voor het contacteren van de dj's
Seb voor het maken van de website
Real voor het recorden en online plaatsen van de setjes
Alle dj's voor het gratis draaien
De beta's voor het promotie maken en voor de sfeer
De uitbater van de Rector van wie we de zaal gratis mochten huren
en al wie ik vergeet |
|
|
| Push2005 |
Merci voor de setjes kristof... Sebiet eens luisteren :)
Damn, vette platen ze Tom. Dat nummer (ID) voor Spirit is echt zalig :crazy:
Alweer een top setje :) |
|
|
| Progrez |
| Luc, nu heb ik nog steeds geen handtekening van u. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ondanks dit alles was ikzelf totaal nie in form. Geen idee hoe het kwam maar geraakte nooit in de juiste sfeer. Het geluid had er zeker mee te maken. Als ik al begon te bewegen viel ik weer stil als die middelste boxen wegvielen. Voor de dj's waren de omstandigheden niet gemakkelijk. Ik vermoed dat ze in de rector wel nieuwe monitors en een nieuwe mixer zullen kopen.
|
+1. ik ben nogal een beeld- en geluidfreak en slecht geluid kan ik absoluut niet verdragen. het haalde mij volledig uit mijn "dans"ritme, en das spijtig natuurlijk:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|