return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 
[31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.

FCB_Fanatic
ik heb ook niet veel meer toe te voegen aan hetgeen gezegd is.

Het was een enorme leuke avond, ik heb mij geweldig geamuseerd en al de sets waren prachtig. Iedereen bedankt voor de moeite die ze erin hebben gestoken, en in het bijzonder aan de dj's dan :). Op naar een volgende editie

ps: nogmaals bedankt Luc voor die 'Back to Cali' te draaien ;)
Lolo
well well well...

Ondanks die technische problemen heb ik mij vrij goed geamuseerd.

Even een uitleg: mijn audio kaart (m-audio conectiv)is gloednieuw, mijn cinch kabels naar de mixer zijn gloednieuw en dat zijn gold plated kabels. Tried&tested, dus...

Mijn audio kaart heb ik deze week getest en het geeft hier geen probleem.

Dus ik snap ni waarom zoveel problemen met het signaal, en om clipping te vermijden gebruik ik zelfs een compressor plugin... Defectieve mixer? Het zou me niet verbazen (kanaal 3 deed het al niet meer. Te lage impedantie van mijn soundkaart? Die werd speciaal voor zulke optredens ontwikkeld!!

Het is wel spijtig maar ik kon er niks aan doen, en het audiosignaal was nog 3/4 zo hard als die cdj's geregeld. Daarom het gebrek aan sfeer tijdens het begin. Gelukkig genoeg ging het daarna een tikske beter, dankzij een paar feestplaten en vooral die Universal Nation (de enige track in mijn set die ik niet heb geproduced).

Ik heb inderdaad weinig oude tracks gespeeld van airwave et al, ik recycleer die liever onder de vorm van mashups met nieuwe tracks (mijne mix van andain, lolo met britney spears enz). Het komt ook van het feit dat ik tegenwoordig VEEL muziek maak, dus ik moet wel voorrang geven aan de nieuwigheden, en zorg er sowieso voor dat mensen een exlusieve optreden kijrgen ipv safe spelen. Het is kiezen of delen...

Voor de rest was het gewoon leuk, en ik wil daarom alle actieve BeTA's bedanken voor deze fuif. Zoals ik zei, zoiets moet volledig ondersteund worden door alle belgische artiesten zonder uitzondering, en ik hoop dat ik mijn support weer mag vernieuwen in de toekomst.

Ik heb ook veel plannen in de komende maanden, en ik wil de BeTA's daar ZEKER in impliceren, als ze interesse hebben, natuurlijk.

L.

PS Er zin veel mensen die ik ken niet gekomen uiteindelijk, alhoewel ze anders zieden, dit vond ik ZEER spijtig. Ma goe, afwezigen hebben het altijd mis, hehe.
Push2005
quote:
Originally posted by Lolo
Defectieve mixer? Het zou me niet verbazen (kanaal 3 deed het al niet meer. Te lage impedantie van mijn soundkaart? Die werd speciaal voor zulke optredens ontwikkeld!!

Alles lag aan de mixer ja. Hij was precies volledig ontregeld. Vandaar het clippende geluid (elke dj moest in het rood spelen)
Dat is inderdaad jammer, maar zijn zaken waar je niet aan kan doen.

quote:
(de enige track in mijn set die ik niet heb geproduced).

En solarstone - seven cities :D ?
Lolo
was van de vorige dj zen set, en toch is het v-one remix toch??

L.
Real
quote:
Originally posted by Lolo
Voor de rest was het gewoon leuk, en ik wil daarom alle actieve BeTA's bedanken voor deze fuif. Zoals ik zei, zoiets moet volledig ondersteund worden door alle belgische artiesten zonder uitzondering, en ik hoop dat ik mijn support weer mag vernieuwen in de toekomst.

En u bent zeer bedankt om te komen draaien natuurlijk! :)
Die geluidsproblemen waren helemaal uw schuld niet, zoals Push2005 al zei. Elke DJ had er last van, en hoe later op de avond, hoe erger het werd. Dat mengpaneel was z'n laatste adem aan het uitblazen vrees ik. :(

En nu (hopelijk) op naar die "speciale" v5. ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium