return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 
[31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by diddi
Kzen precies nog iets te vroeg naar huis gegaan :rolleyes: :o

.

:(
Moisture
quote:
Originally posted by Vishnu
Amai goe feesje en amai Luc, wat een lof :D Alleen iets overdreven want mixtechnisch waren wij zeker ni zo goe (blame the monitors die er ni waren en Luc die mij zou aftuigen als we te strak zouden mixen :p).

Ik kon er helaas pas bijzijn vanaf 23u15 en heb een groot stuk moeten missen. Maar elke set die ik gehoord heb was genieten en ik vond dat alles goed op elkaar aansloot vanwege het verschillende accent in de verschillende sets. Airwave Live was bij momenten verbluffend, al hadden er voor mij persoonlijk ook wat meer classics in mogen steken. Maar de edit van Universal Nation maakte natuurlijk heel veel goed :) Ook thumbs up voor wat ik nog gehoord heb van Tcx (Avalon - Circa :eyespop: ) en Chris vs Luc (Mistral, Cali,.... :crazy: ).

Voor de geïnteresseerden onze tl (ik denk in de juiste volgorde):

Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz Remix) (Moisture & Garden Intro Edit)
Precursor - The Journey
Albert Vorne - A Leaden Day (M.I.K.E. Remix)
Gate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix)
Moisture & Garden - Splendor (Original Revised)
Edin Bosnjak - Alluring Wishes
Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Galen Behr Mix)
O'Callaghan & Kearney - Restricted Motion (Airbase Remix)
Cosmic Tracer - Breach
Forever Friends - Sensation White Anthem 2006
M.I.K.E. - Salvation (Plastic Boy Remix)
ATN - Miss A Day
Sean Tyas - Lift (Sean Tyas Rework)
Moisture & Garden - Unicorn
Stoneface & Terminal - Venus

idd dikke thumbs up voor de organisatoren en alle aanwezigen voor de vette sfeer. T'is echt zalig als er zoveel energie uit de zaal komt. Proficiat aan de andere dj's die ondanks de installatie strakke sets hebben afgeleverd. Grtz to de mensen waar ik mee gebabbeld heb ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR

Jasper, laat de vier heren tijdens een volgende editie gerust terugkomen! :cool:

De volgende editie kan misschien wel eens iets speciaal worden :)
Push2005
Krijgen we geen in-depth review jasper, dat is je handelsmerk ? :p:toothless
Jasperovitsj
Alles is al gezegd denk ik, dus ik zou alleen maar in herhaling vallen :p

Ik heb me wel geamuseerd, zeker vanaf 2u! De sets van Guy en Kenneth en jou en Kristof vond ik echt enorm sterk. Exact het soort trance waarvoor je mij nog warm kan krijgen, en genoeg (voor mij) bekende platen om volledig op los te gaan. :) Airwave kwam inderdaad niet zo goed uit de verf door de technische problemen, en ik had - als Bonzaifan - misschien ook wat meer klassiek werk verwacht in plaats van al het recente werk. Maar desondanks heb ik toch een paar keer fameus kippenvel gekregen tijdens de live. En ik vind het ook prachtig om Lolo zo te zien genieten tijdens zijn act. En wie weet kunnen we het nog eens overdoen onder betere omstandigheden ;)

Vooral veel dank en respect voor alle dj's, die ondanks de moeilijke omstandigheden toch het beste van zichzelf hebben gegeven! Ik weet dat mixen onder zo'n omstandigheden allesbehalve evident is, maar het niveau van de sets lag absoluut niet lager dan die van de vorige edities. Dus chapeau mannen!

Voor de rest zat de sfeer wel goed (ondanks het baggergeluid), en was het gezellig druk zonder echt overvol te zitten. Er is ook goed gedronken denk ik, dus ook financieel zullen we geen kater oplopen. :) Op naar v5...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium