|
[31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
|
|
|
| Bertn |
| dat setje ziet er erg sterk uit FredNova! Jammer van de crappy DJbooth natuurlijk. |
|
|
| Config |
Twas goed :) Heel goed :)
Omstreeks half 11 ofzo toegekomen in de overpoort waar dak eerst stukske kroegentocht heb meegedaan met paar maten, enfin , 20 voor 12 kwam ik binnen en de eerste die ik zag staan waren Fenixstyle en FCB_fanatic , derna de rest ook natuurlijk. Tcx was aan een goed setje bezig en toen Airwave bijna begon zijn we dan ook wa meer naar voor gaan staan. L-Vee draaide een voor mij zeeer aangename set! jammergenoeg when things go wrong niet gehoord maar dat kon de pret niet bederven. Verbazingwekkend hoeveel hij uit zoon Apple kan halen..
Moisture & Garden daarna.. begonnen super aan de set, direct de sfeer erin en een paar serieuze patatten derbovenop ook, heel nice.. Ben dan na een kwartier toch effe naar buiten geweest.. dan een zwart gat, zat opeens frieten te eten bij Julien.. Mens dat kan nogal eens deugdoen!!
20 min voor einde van Moisture & Garden weer naar binnen en die waren nog altijd lekker uplifting bezig , kheb ervan genoten!
Dan de set van Real & Luc.. waar op voorhand al redelijk wat over te doen geweest was :p Maar twas dik in orde , lekkere platen die elkaar goed aanvulden, en wat een hoop classics zeg.. De aanwezigen hebben niet stilgestaan bij deze set denkek, toen ik rond me keek rond half 6 was iedereen nog altijd in beweging , zalig setje was dat toch, en voor mij ook de beste set van de avond
Enfin, rond 6 uur was da spel gedaan, dus mp3 in en op weg naart station, eenmaal dak op de trein zat effe oog toegedaan, jammergenoeg werd ik trug wakker in Brugge, 2 haltes te laat dus :toothless.. Dus dan maar terug de trein op en tandenstokers tussen men oogleden gestoken :) en om 8u thuis
geslaagd avondje , kijk al uit naar v5 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
En daarna tevreden naar huis :p |
Dito :crazy:
Die set heeft mijn avond eigenlijk goed gemaakt, samen met die van Moisture & Garden, want door het slechte geluid kwamen Lolo's truukjes niet genoeg tot uiting. Uiteraard kon hij daar zelf niets aan doen, maar ik vond het geluid toch een domper op zijn set (zeker bij de Universal Nation remix) en eigenlijk ook de hele avond lang. Klonk gewoon nog erger dan in de Asta, lol. Dat zal ons er hopelijk toe drijven van locatie te veranderen, want terwijl de mensen die ik meehad vorige keer nog tot na de set van Jonas Steur zijn gebleven, trapten ze het nu al tijdens Airwave af. De kwaliteit van het geluid is toch een zeer belangrijke parameter.
In ieder geval heeft me dat zelf niet weerhouden om enkele kippenvelmomenten te hebben, notamment tijdens de laatste set.
Kamaya Painters - Far From Over :crazy: :eyespop:
Mike Koglin vs. POS - Untitled Audio (Nitrous Oxide Remix) :eyes: :crazy:
Fire & Ice - Silent Cry :eyespop: :eyes: :crazy:
Een plezier om jullie bezig te zien ook, net als Moisture & Garden, vooral omdat het geen fake enthousiasme is, waar Armin zich af en toe tot laat verleiden, maar recht uit het hart komt. :)
Jasper, laat de vier heren tijdens een volgende editie gerust terugkomen! :cool: |
|
|
| Push2005 |
^Je bent verwend geworden hé, 4 van uw platen werden gespeeld en stuk voor stuk warm onthaald :D
Zo zie je maar dat het kwaliteit is :)
En het grondige tekort aan Mike platen vorige keer is met deze editie terug weggewerkt :tongue2 |
|
|
| mrcanon |
Zalig nachtje achter de rug, heb me enorm geamuseerd! We waren er pas om 22u, dus ik hoopte dat Fred Bass Society nog nie gedraaid had. Toen ik binnenkwam hoorde ik al het overheerlijke South-West Saga! :crazy: Toen ik een tiental min. later net iets bestelde om te drinken hoorde ik ze al aankomen, Bass Society!!! Vond het langs ene kant wel spijtig dat de plaat nie later op de avond gedraaid werd, als er al veel volk op de dansvloer stond, want nu had ik het lef nie om alleen op de dansvloer te staan flippen. :p Fred heeft echt een zalige set gedraaid, thx voor de Bass Society eh Fred en dat ge gewacht hebt tot ik er was. ;) Daarna was het de beurt aan TCX die ook een lekker setje neerzette, gevolg door Lolo met zijn liveact. Zalig om hem op da verhoogske te zien springen in de dj-booth, hij gaf hem volledig, twas dik in orde. Moisture & Garden, ik wist totaal nie wat ik van die mannen mocht verwachten, hun laatste plaat Unicorn vond ik wel erg goe, maar daarmee weet ge nog nie hoe ze draaien, maar ze waren zalig, enorm goeie platenkeuze: Salvation, Lift, Your Loving Arms, A leaden Day. :eyes: Dan Luc en Real om af te sluiten. Zalig om ze hun zo te zien geven! Mooie afsluiter en iedereen bleef dansen: Touchdown, mainline, second wave :crazy:
Kortom t'was een zalig feestje, enkel spijtig van het geluid en ondanks de miserie in de dj-booth zijn de dj's er toch enorm goe in geslaagd om er een zalige avond van te maken! Chapeau! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|