|
[31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
|
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Real
FredNova - Live @ BetaParty v4 31-10-2006
Jaytech - Genesis => tis de original mix (iets trager dan die remix => luister maar op audiojelly.com)
ID (Chris Micali - Schiphol (Santiago Nino Remix)???) => normaal wel ja
ID (Dousk - Florence??) yes, dat is die beauty
|
|
|
|
| CygnusX |
| Op de valreep had ik nog vervoer, dus ben ik toch kunnen gaan. Geen spijt van: Het was weeral een geslaagde editie! Niet te druk en goeie muziek! Lolo - Take My Hand klinkt live beter dan ik had gedacht. |
|
|
| RadiantB |
Aan de tracklist van Luc te zien ben ik blijkbaar ook te vroeg vertrokken.
Rond 4 uur zijn we iets gaan eten (ik wou uiteraard tot het einde blijven, maar de honger nam de overhand) en daarna naar de Tijuana geweest voor een uurje of 2 zalige Progressive.
Rond 7 uur dan bekaf in de zetel gecrasht en net op tijd wakker geworden om de cross te zien. :D (sinds Airwave heb ik geen second stil gestaan, amai mijn voeten)
Al bij al een ganse avond genoten, sublieme muziek gehoord en geweldige DJ's aan het werk gezien. ;)
Als de datum wat meevalt, ben ik er volgende keer ook, al dan niet met minder volk. (gisteren 6 man, al moest er ene tegen 3 uur al naar huis, de pantoffel) |
|
|
| Bertn |
| die laatste mark norman plaat klonk door da slechte geluid wel massas plat:D |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Real
FredNova - Live @ BetaParty v4 31-10-2006
Lolo - Teddybear's escape
Black Spider - Walls of science (J&P Instrumental Remix)
Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder
Tiernan O'Neill - Shine
Perry O'Neil - South-West saga (Dj Tarkan & V-Sag Remix)
Jaytech - Genesis
Chris Micali - Schiphol (Santiago Nino Remix)
Perry O'Neil - Bass society
Matthew Dekay - Digifruitella (Timeless Dub)
Dousk - Florence
DJ Fire - Summermorning
Lolo vs Britney Spears - Someday I will understand why (XDR Mashup)
Nova Brothers - Havana
Download |
heb em net beluisterd
Tis eerst Dousk en dan Dj Fire :) Knap Real, dat je het geluid van de mix nog hebt kunnen bijwerken!
Ik ben (zoals iedereen ondertussen al wel weet) helemaal niet tevreden van men set... maar kon er zelf echt weinig aan doen, sorry. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|