return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 
[31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.

Real
FredNova - Live @ BetaParty v4 31-10-2006
Lolo - Teddybear's escape
Black Spider - Walls of science (J&P Instrumental Remix)
Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder
Tiernan O'Neill - Shine
Perry O'Neil - South-West saga (Dj Tarkan & V-Sag Remix)
Jaytech - Genesis
Chris Micali - Schiphol (Santiago Nino Remix)
Perry O'Neil - Bass society
Matthew Dekay - Digifruitella (Timeless Dub)
DJ Fire - Summermorning
Dousk - Florence
Lolo vs Britney Spears - Someday I will understand why (XDR Mashup)
Nova Brothers - Havana

Download
Den Backer
Geslaagd fistjeuh!! Proficiat aan organisators, dj's & beta's voor de sfeer!!

Maar kunde volgende keer geen doos ofzo aan den toog zetten, waar ge vrijblijvend een "gift" kunt doen.
Zo blijft het toch gratis entree hé... En wie zin heeft kan iets geven. Ik heb der gerust iets voor over.
En met dat geld dan zorgen dat de apparatuur tiptop is afgesteld...
BZRK
Beetje de moeite real of is het geluid echt zo brak als ge eerder zei?
Real
quote:
Originally posted by BZRK
Beetje de moeite real of is het geluid echt zo brak als ge eerder zei?

'k Heb men best gedaan. Kheb het linkerkanaal gekopieerd naar het rechter (mono-geluid dus in feite), dat hielp al héél veel. Verder nog een pak volume-aanpassingen gedaan in elke set, en ik denk dat het resultaat toch wel behoorlijk goed is, al zeg ik het zelf met men immens dikke nek.
FenixStyle
Mijn verslag:

Rond 16u30 hier thuis vertrokken waarna ik samen met FCB_Fanatic een uur later de trein nam in Neerpelt. Onderweg vervoegden Real en Luc ons ook nog. Eenmaal aangekomen bleek dat de Rector nog gesloten was, dus gingen we eerst maar een kebabke steken ;)

Om half tien was het dan tijd voor acht uur nonstop genieten.. :crazy: FredNova begon vrij rustig, maar draaide al meteen enkele van m'n favo's (Bass Society en Louder :crazy: ). Tcx nam mooi over van Frednova en slaagde er stilaan in om het volk richting dansvloer te krijgen. Om 00u was het dan eindelijk tijd voor de live-set van Airwave. Dat was echt puur genieten, er zaten echt zalige nummers tussen. Vooral de live-edit van Universal Nation was schitteren dom te horen, de sfeer zat er dan ook goed in :) Die sfeer werd er zeker niet minder op tijdens de set van Moisture & Garden.. Salvation moest gewoonweg langskomen.. En Lift blijft toch een o zo energie plaat op de dansvloer :crazy:

Veel te vroeg was het al weer tijd voor de laatste set, die van Real en Luc.. Afgaand op het feit dat de vorige editie omstreeks half vijf al gedaan was, vreesde ik dat het maar een korte set zou zijn.. Maarneen, het werd zowaar de langste en beste set van de avond! :eyespop: Man man wat een zalige schijven zijn die afgelopen twee uur gedraaid geweest, niet meer normaal.. :crazy: Het feest had van mijn part dan ook nog een tijdje mogen door gaan, helaas moest om 6u alles stoppen.. Moe maar voldaan konden we aan de terugrit beginnen.. Al is zo'n verre treinreis 's ochtends er echt te veel aan..:sadgreen: (en ik heb op de trein ook ondervonden dat het geen goed idee was om om zes uur sochtends nog een hoegaarden te bestellen... :nervous: :D )

Anyway, het was een meer dan geslaagde editie van de BetaParty. Enkel spijtig van de technische mankementjes, maar voor de rest was alles in orde. Heb heel wat beta's ontmoet, schitterende muziek gehoord en me zeer goed geamuseerd.. Chapeau aan iedereen die z'n steentje heeft bijgedragen om de BetaParty tot een goed eind te brengen.. :)

Armin mag volgende week ferm uit z'n sloefen gaan schieten om het trance-gevoel dat er deze nacht bij me heerste te evenaren ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium