|
[31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
|
|
|
| Tomorrow Traxx |
Was me een zalig feestje. Binnengewaaid toen TCX aan het draaien was, best wel een aardige set. Daarna was het de beurt aan Airwave die de sfeer toch wel op een gigantische manier deed stijgen (edit van Universal Nation :crazy: ). Dan was het tijd voor Moisture & Garden, die met een toch wel enorm goede set de sfeer er meer dan in wisten te houden. De laatste set tenslotte trok goed op gang met Fuse en een hele reeks van Classics. De Cosmic Tracer remix van Alone in the Dark was super!
En ja, het geluid viel soms tegen. Maar dat kon voor mij de sfeer toch niet bederven! |
|
|
| Real |
Moisture & Garden - Live @ BetaParty v4 31-10-2006
Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz Remix) (Moisture & Garden Intro Edit)
Precursor - The Journey
Albert Vorne - A Leaden Day (M.I.K.E. Remix)
Gate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix)
Moisture & Garden - Splendor (Original Revised)
Edin Bosnjak - Alluring Wishes
Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Galen Behr Mix)
O'Callaghan & Kearney - Restricted Motion (Airbase Remix)
Cosmic Tracer - Breach
Forever Friends - Sensation White Anthem 2006
M.I.K.E. - Salvation (Plastic Boy Remix)
ATN - Miss A Day
Sean Tyas - Lift (Sean Tyas Rework)
Moisture & Garden - Unicorn
Stoneface & Terminal - Venus
Download |
|
|
| Phortastic |
lol, viel me ook al op :toothless |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Real Spijtig dat hij Bass Society draaide, want da's wel een ongelofelijke zeiktrack. Mrcanon zal dit wel beamen.
|
Samen met Mellow op de brandstapel gaat ge!!! En de laatste 24 uur da ge nog te leven hebt, moogt ge constant naar Bass Society luisteren, zodat ge in de hel het nog in u hoofd hoort galmen! :whip: :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|