|
[31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
|
|
|
| Vishnu |
Amai goe feesje en amai Luc, wat een lof :D Alleen iets overdreven want mixtechnisch waren wij zeker ni zo goe (blame the monitors die er ni waren en Luc die mij zou aftuigen als we te strak zouden mixen :p).
Ik kon er helaas pas bijzijn vanaf 23u15 en heb een groot stuk moeten missen. Maar elke set die ik gehoord heb was genieten en ik vond dat alles goed op elkaar aansloot vanwege het verschillende accent in de verschillende sets. Airwave Live was bij momenten verbluffend, al hadden er voor mij persoonlijk ook wat meer classics in mogen steken. Maar de edit van Universal Nation maakte natuurlijk heel veel goed :) Ook thumbs up voor wat ik nog gehoord heb van Tcx (Avalon - Circa :eyespop: ) en Chris vs Luc (Mistral, Cali,.... :crazy: ).
Voor de geïnteresseerden onze tl (ik denk in de juiste volgorde):
Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz Remix) (Moisture & Garden Intro Edit)
Precursor - The Journey
Albert Vorne - A Leaden Day (M.I.K.E. Remix)
Gate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix)
Moisture & Garden - Splendor (Original Revised)
Edin Bosnjak - Alluring Wishes
Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Galen Behr Mix)
O'Callaghan & Kearney - Restricted Motion (Airbase Remix)
Cosmic Tracer - Breach
Forever Friends - Sensation White Anthem 2006
M.I.K.E. - Salvation (Plastic Boy Remix)
ATN - Miss A Day
Sean Tyas - Lift (Sean Tyas Rework)
Moisture & Garden - Unicorn
Stoneface & Terminal - Venus |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Vishnu
en Luc die mij zou aftuigen als we te strak zouden mixen :p).
|
Mjn sick mind las eerst iets anders, heb het een 2de keer moeten lezen :wtf: :o :o :o :o :o |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Mjn sick mind las eerst iets anders, heb het een 2de keer moeten lezen :wtf: :o :o :o :o :o |
:stongue: :haha: |
|
|
| Real |
Heel erg vroeg heb ik de trein gepakt, waar FCB_Fanatic & Fenixstyle ook op zaten. Ik was al heel blij dat ik niet alleen moest reizen. :)
Aan St-Pieters hebben we Luc gevonden en zijn we gezamelijk een kebab gaan eten en daarna zijn we afgezakt naar de rector. Daar zat al een top-dj te draaien, het scheelde niet veel of hij stond in de line-up in mijn plaats. :crazy:
Het eerste wat me opviel is dat er een vieze Rodec mixer stond, iets waar ik altijd van huiver. :D Maar na wat overleg heb ik het toch voor elkaar gekregen om die Pioneer aan te sluiten (waar blijkbaar meer mee scheelde dan ik dacht, excuses).
Het tweede probleem was dat de draaitafels niet over naalden beschikte. :rolleyes: Die waren gestolen. Gelukkig had iedereen genoeg CD's bij om een hele set te vullen.
Ten derde; er was geen versterker beschikbaar om de monitors aan te sturen, dus in de booth hoorde je niks, enkel de weergalmende muziek uit de zaal... :nervous:
Na héééééél wat geknoei heb ik uiteindelijk toch een half-kapotte versterker in gang gekregen, zodat we één monitor hadden zonder bas, enkel schelle hoge tonen. Maar da's beter dan niks.
Anyway; genoeg over mijn frustaties, ik heb gisterenavond al genoeg erover zitten klagen tegen iedereen, me dunkt. :p
FredNova's set was héél sterk. Een paar heel goede tracks, zoals die Digifruitella van Matthew Dekay. :crazy: :crazy:
Spijtig dat hij Bass Society draaide, want da's wel een ongelofelijke zeiktrack. Mrcanon zal dit wel beamen.
Tom zen set vond ik ook heel erg goed, maar die moet ik eerst nog eens deftig beluisteren om er iets over te kunnen zeggen.
Dan was het de beurt aan Airwave, die heel lekker draaide. Ik vond het heerlijk dat hij zijn nieuwe versie van What Time Is Love draaide, wat een heeeeerlijke break. Ik had me wel verwacht aan een Lady Blue, daar zat ik de hele avond op te wachten, en die kwam maar niet, spijtig!
Daarna Moisture & Garden, jawadde hebben die mannen me verbaasd! Technisch ongelofelijk sterk, en wat een tracklist, jongens. :)
Flow, Lift, Till We Meet Again en natuurlijk .... A Leaden Day... Die ging ik normaal draaien, ik heb hierover meermaals mijn ongenoegen geuit tegenover Vishnu. :whip:
Luc & ik moesten de afsluitende set spelen, en dat ging erg vlot vind ik. :) Luc was technisch verbazend sterk, en hij draaide af en toe ook eens een goed plaatje! Kevin's remix van Alone In The Dark vond ik heerlijk! :eyes:
Ik hoop dat iedereen wat van onze set genoten heeft, bedankt om tot het einde zoveel sfeer te maken. Zélfs tijdens He's A Pirate. :D
Setjes volgen in de loop van de dag.
Enkele foto's: http://foto.telenet.be/2831504142
http://foto.telenet.be/Photos/Album...16-9FK80osN-NpO
Priceless! |
|
|
| Magistrate |
| ik ben tot liedje 16 gebleven, blijkbaar volgde nog heel wat supertuig :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|