|
|
| benni |
| men varför ska man ha en sida på engelska också? som om det inte fanns nog med info och text om tiesto redan på engelska.. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by benni
men varför ska man ha en sida på engelska också? som om det inte fanns nog med info och text om tiesto redan på engelska.. |
Attans, jag hann inte före :D
"Frames", meeeh, hates and väldigt onödigt...
Förövrigt är informationen på den ok, ska inte säga så mycket om utseendet, eftersom jag inte är partisk, ;)
Men informationen längst ner, skulle man kunna ha på en egen sida och lämna plats åt resten...
Keep it up, visst inte att han skulle komma till Sverige 25 November, kanske värt ett besök, även ifall jag känner ost smaken samlas. |
|
|
| benni |
| verkar som Tiesto är rätt populär i Norge om man kollar på scheman:p |
|
|
| Glorie |
Tänkte skriva "tala är silver, tiga är guld" till ett inlägg i den här tråden som nu för allas trevnad är raderat.
Ivf, kul initiativ...Om man har Tiesto som idol, får man reda på den där grundläggande informationen man ofta söker. Ovanligt för mig med meny på höger sida. Det jag reagerade på är att han är singel? Har han och hans ex. alltså gjort slut? Antar att du sitter på den senaste infon. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|