|
|
| Transfusion |
Straks meer foto's |
|
|
| Synthesia |
Daarnet een paar uurkes kunnen slapen en nu volgt een kort verlsagje. Ietske na middernacht toegekomen en stond al een massa auto's langst de baan. We dachten dan ook dat we lang zouden moeten staan aanschuiven maar dat bleek zeer vlot te gebeuren en na 1-2 mins waren we al binnen. De zaal zat al redelijk vol en de dj van dienst was aan een leuke groovy/proggy/housy setje bezig, normaal niet echt zo mijn ding maar viel wel mee en was al redelijk wat sfeer.
Dan arriveert the big man of the night, ik stond toen redelijk dicht aan de booth maar was daar echt niet meer te doen om der te staan met iedereen die toch zo graag een foto'ke wou nemen van hun idool :p Dan maar
Tiesto begon niet slecht, redelijk housy en proggy, beetje in een gelijkaardige stijl als de vorige dj vond ik. Zeer weinig trance gehoord, Nalin & Kane - Open Your Eyes, nog een andere plaat, maar voor de rest haast niks, en dat was toch een beetje ontgoochelend. Het publiek amuseerde zich der wel duidelijk op en heb me ook wel geamuseerd maar het kon beter.
Heb Tiesto nu toch al een redelijk aantal keren bezig gezien en dit was tot nu toe zijn zwakste set naar mijn smaak. Technisch zeer goed, alee k'heb geen enkele grove fouten opgemerkt.
Voor de rest vind ik het wel een mooie discotheek, maar ietwat te veel licht, is ook ietwat duur (3eur voor een cola'ke) moja, en zit toch ook redelijk wat arrogant en snob-achtig volk, maar viel nog mee die avond :) Redelijk wat schone vrouwen ook.
Maar geef mij toch liever een nachtjen Illusion op ne Memories of trance event night :)
Toch wel ambetant als ge zo weer thuis komt en ge stinkt weer zo erg naar al die rook. |
|
|
| MikeVee |
Niet geweest,wat alcohol gedronken en dan rij ik niet. Ook al zou ik onder de limiet gezeten hebben.
Maar geen erg gezien hij blijkbaar toch niet men stijl speelde. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FredNova
tiens, heb ik niet gehoord... enkel het betere prog en club werk |
da was ook maar een 'joke' ze.. |
|
|
| Push2005 |
Zwakste Tiësto set ooit voor mij!
Wat was dat allemaal... 99% house. In het begin was dat fijn, maar de Dj voor Tijs draaide ook al wat house en progressive (die Pryda tracks zijn live toch wel vet :p) en Tijs besloot met house voort te doen... Werd het gevraagd door LaRocca ? Ik weet het niet.
Anyway, de komende 3u en half dus houseplaten. Op één moment ergens halverwege was ik enorm verveeld totdat hij Benz & MD - Turning The Curves draaide. Toen dacht ik dat het de betere weg zou opgaan, want die plaat is zo vet... Dat was meteen ongeveer de meest tranzy plaat van de avond want daarna kwam de house weer... Let op, er zaten een paar goeie platen tussen ze... Maar 3u house dat werkt absoluut niet voor mij.
Kvrees wel dat ik er wat alleen voor sta want hij had het publiek behoorlijk mee en zelf was hij ook zeer enthousiast.
Ik zie Tiësto liever een set draaien met een boel houseplaten, waar trance nog de rode draad blijft want dit vond ik toch niet goed.
Objectief gezien was de set niet slecht; maar mijn verwachting dat er vette tranceplaten gespeeld zouden worden werd dus niet ingelost, en dat zal ook wel ferm op m'n humeur gespeeld ebben :sadgreen:
For the record: Dance4Life deed zelfs deugd na al die house :p
Ik hoop hem niet direct een 2de keer zo te zien... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|