|
|
| blighty |
Hi all,
Gaat een of meerdere van jullie TA's naar de Matrixx a.s. zaterdag waar Ferry een 3 uur durende set draait? Ik zal in ieder geval aanwezig zijn en ben natuurlijk altijd in de mood voor een meeting :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| Ding Chavez |
Helaas...... Een van de beste avonden deze maand in de Matrixx en dan zit ik in Ierland :/
Maarja, voor degenen die gaan have loads of phun en zorg ff dat het publiek een keertje te zien krijgt wat feesten is... Nu zijn jullie vast met meerderen die dat wel weten, want publiek is echt ruk daar =]
En ow ja, 23 maart ook ff allemaal komen naar tom harding en JP, dan ben ik er wel weer :D
GreetZ, DC |
|
|
| blighty |
Hi,
Ja, lekker, de 23ste heb ik een etentje,...:(
We meeten nog wel een keer in de Matrixx! :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| TimeportE |
| ja idd.. meeten zullen we zeker nog een keer, nie bij ferry want dan zit ik in pw week.. (en ik heb nog steeds het probleem kwa leeftijd, tenzij ik met iemand jullie meekan :)) .. misschien ga ik kijken om naar jp en harding te gaan.. ook werk ik aan de magik music night in de o in arnhem! :) hopelijk gaat het lukken.. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| IK bewaar Ferry mooi voor Qontact. ik heb dit weekend al wat anders volgens mij, weet alleen niet wat :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|