|
|
| CygnusX |
| Knap van hem en verre van als stunt bedoeld volgens mij. |
|
|
| Blue Sky 99 |
Knap van Tiësto, ietwat rare top 5 maar hij zal alle DJs die hij opnoemt wel zelf al een aantal keer aan het werk gezien / gehoord hebben. Een stunt zou'k dit zeker ook niet noemen aangezien de enige "Tiësto-related dj" Richard Durand is. Of dit hem extra stemmen gaat opleveren betwijfel ik, daarvoor komt het bericht veel te laat. En bovendien zullen de echte Tiësto-fans al niet meer op hem stemmen. Zelf ben ik ook lang genoeg een Tiësto-whore geweest, vorig jaar heb ik hem nog net de vijfde plaats gegund geloof ik (aangezien hij mij into elektronische muziek gebracht had verdiende hij dat nog steeds dacht ik) maar ook dit jaar was er echt wel geen plaats meer voor hem. Mijn vote ging automatisch al naar jong talent (als 1 vd 5 DJs waar ik op stemde al de top-100 zou halen zou dat al een half wonder zijn) aangezien dat hele gedoe toch maar één groot circus is.
Ook wel leuk hoe Tiësto plaatsen wil zakken terwijl Armin al jàren zo graag nr 1 wil zijn :D |
|
|
| Bertn |
| ja, den armin gaat huilen als hij dit jaar geen nr 1 wordt denk ik. |
|
|
| The_G0dfather |
Er zijn twee manieren om te stemmen, op diegenen die je echt gewoon 't best vind of diegenedie je ook goed vind en hoger wil zien. Persoonlijk heb ik gewoon altijd blijven stemmen op diegene waarvan ik vind dat ze 't best draaien.
Maar in z'n oproep heeft hij gewoon een erg sterk punt, zo stemmen maakt het alleen maar moeilijker om door te breken. |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ik stem zowiezo op jong/nieuw talent :thepirate |
ROFL:haha: :haha: :D :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|