return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Tiësto roept op om voor nieuw talent te stemmen...

domineesje
quote:
Originally posted by Push2005
Dit werkt niet als stunt, het is een oproep. Meer niet... Zoals in die Quote staat; het is nooit goed als het op Tiësto aankomt; het is altijd verkeerd.

Het is ver gekomen dat de minachting zo groot is dat je zelfs een eerlijke blog niet gelooft. Allezinds ik ben eens gaan kijken op het Tiesto forum en daar zijn er al honderden die zijn oproep volgen, en dat kan ik alleen maar toejuichen.

Ik voel me niet beledigd als een paar van mijn favoriete dj's lager staan in een overroepen populariteitspoll hoor.
(Ikzelf stem trouwens ook sinds 2003 niet meer op Tiesto)

luc, had op eender welke dj zo gereageerd, en hij is niet de enige die zo stunten doet ;)
Estuera
quote:
Originally posted by FredNova
dat kan idd wel...

maar ook dit: als het echt als stunt bedoeld is, waar is dan Progression? Phynn? En de rest van BlackHole...

Zou idd een redelijk waardeloze marketing move zijn...hij is nu gewoon dj's van concurrerende labels aan het promoten, ik denk dat dat dus gewoon echt z'n persoonlijke mening is en geen stunt.
Sh!fty
De man heeft goeie smaak, SVD en Richard Durand stonden ook in mijn top :p
en ik denk niet dat tiesto dit als publiciteitstunt doet, want wat heeft tiesto nog te bewijzen eigelijk?
Phortastic
quote:
Originally posted by Sh!fty
want wat heeft tiesto nog te bewijzen eigelijk?

Dat hem eens 2 uur aan een stuk zonder fouten een set ineen mixt bijvoorbeeld? :o
Loraine
Ik stem zowiezo op jong/nieuw talent :thepirate

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium