return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Tiësto roept op om voor nieuw talent te stemmen...

domineesje
quote:
Originally posted by mrcanon
Ik vind het wel sjiek van hem. Die top 5 heeft lang genoeg hetzelfde gebleven! Dringend tijd voor wat verandering dit jaar!

precies dat dit nog uit doet, meesten hebben al gestemd, en die vote is toch al een tijdje bezig...

en ja ik zie het ook als een stunt ;)
Push2005
quote:
Originally posted by domineesje
en ja ik zie het ook als een stunt ;)

Dit werkt niet als stunt, het is een oproep. Meer niet... Zoals in die Quote staat; het is nooit goed als het op Tiësto aankomt; het is altijd verkeerd.

Het is ver gekomen dat de minachting zo groot is dat je zelfs een eerlijke blog niet gelooft. Allezinds ik ben eens gaan kijken op het Tiesto forum en daar zijn er al honderden die zijn oproep volgen, en dat kan ik alleen maar toejuichen.

Ik voel me niet beledigd als een paar van mijn favoriete dj's lager staan in een overroepen populariteitspoll hoor.
(Ikzelf stem trouwens ook sinds 2003 niet meer op Tiesto)
Devilex
Kan ik ook alleen maar toejuichen dat hij terug zijn koers uit eind jaren 90 begin 2000 gaat varen.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Push2005
Waarom zou je nu denken dat dit een publiciteitsstunt is ? :conf:

Niet intentioneel hoor, ik geloof best dat hij wil dat de gevestigde orde eindelijk eens wat doorbroken wordt. Maar feit is dat mensen zo'n dingen meestal positief ervaren, en zo zou zijn uitspraak zich wel eens tegen hem kunnen keren, ironisch genoeg.
FredNova
dat kan idd wel...

maar ook dit: als het echt als stunt bedoeld is, waar is dan Progression? Phynn? En de rest van BlackHole...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium