return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[CD Release] Marco V - Combi:Nations 2 mix album
Ouwe Dwaas

Bron: Partyflock:

De CD
Voor dit tweede deel in de Combi:Nations serie, heeft Marco V elke plaat met zorg uitgezocht en verdeeld over 2 schijven showt Marco de diversiteit van zijn stijl.

CD1 trapt af met deep dark nasty electro sounds en bouwt naar het einde toe op naar verfijnde groove-volle techno.
Op CD2 wordt er een versnelling hoger geschakeld.
Lekkere swingende techno gecombineerd met uitstapjes naar tech-trance perfect door elkaar geweven alsof de tracks voor elkaar gemaakt zijn!

Een aantal tracks zijn speciaal voor deze CD door Marco V onder handen genomen om ze een Marco V ‘touch’ te geven en de gehele mix iets extra’s te geven.

Over het ‘Combi:Nations’ concept
Combi:Nations staat voor alles waar Marco V met zijn sound voor staat, het combineren van stijlen.
Al sinds de eerste releases uit de befaamde ‘V.ision’ vinyl serie heeft Marco V zijn stempel achtergelaten op de internationale dance scène met zijn karakteristieke eigen geluid.
Een geluid dat het beste van house, techno, trance en progressive samenbrengt en in elkaar verweven wordt tot wat zijn fans liefkozen noemen…, de V-sound!

Met ‘Combi:Nations 2’ gaat Marco V een stapje verder dan bij deel 1.
Naast de release van dit nwe mix-album zal hij het ‘Combi:Nations’ concept meenemen op een wereldwijde tour langs zijn favoriete clubs, waarbij elk continent zal worden aangedaan.
Elke stop zal een wervelende audio visuele show worden waarbij Marco’s befaamde dj-sets zullen worden vergezeld van een speciaal gecreëerde Combi:nations VJ show, geregisseerd door Marco V zelf.
Een inmiddels bewezen concept, want zo was Marco V de eerste artiest die een volledige DJ set + VJ show weggaf op de Pioneer DVDJ’s voor een 40.000 koppig publiek tijdens de 2004 editie van Sensation White.
De bezoeker kan dus een avond vol entertainment verwachten geregisseerd door Marco V zelf.

Over Marco V
De afgelopen jaren heeft Marco V steeds verder aan zijn imperium wereldwijd gebouwd.
Met een waslijst aan hitsingles en remixen op zijn naam, waarvan velen inmiddels bestempeld worden als klassiekers, is het niet vreemd dat elke nieuwe single van zijn hand gepaard gaat met veel commotie!
Voor vele nieuwe aanstromende talenten is hij een groot voorbeeld en daardoor word hij door de internationale pers ook vaak ‘the DJ’s DJ’ genoemd.

Het succesverhaal begon met de release van de vinylserie ‘V.ision’ in 1999, waarmee de basis werd gelegd voor wat snel zou worden genoemd de ‘V-sound’.
Niet veel later volgden de klassiekers ‘Simulated’ en ‘Godd’ en het album ‘Con:Fusion, waarvoor Marco V de award voor ‘best Artist Album’ ontving in de UK.
Zijn 2de album ‘200V’ kwam eind vorig jaar uit en kon rekenen op lovende recensies van nationale en internationale pers.
Het werd zelfs genomineerd voor ‘best Artist album’ door ‘Release magazine’ nog voordat het album in de winkels verkrijgbaar was.
‘200V’ is inmiddels uitgekomen in meer dan 20 landen en het was dan ook een logisch gevolg dat de befaamde club ‘Amnesia’ hem wederom vroeg om de jaarlijkse compilatie van de club samen te stellen en te mixen.
Ondertussen kijkt Marco alweer verder vooruit en doet waar hij op zijn best is…, produceren van nieuw materiaal en fans wereldwijd in extase brengen met zijn befaamde dj-sets.

voor meer informatie over de cd, tour en tracklist check je binnenkort: www.combinations.cd
Frenkieee
Marco V, nog altijd één van mijn favoriete DJ's en producers.
Sabina
Jaja de kaartjes liggen hier al op tafel.

Marco V staat (voor mij) garant voor een avondje plezier.... weet je nog de <> in arnhem Exos?
Judgelex
CD1 Backroom:

1. Coburn & Robbie Rivera - Superstar
2. Wally Lopez, Renne Amesz & Peter Gelderblom - Strike Me Down
3. Dada Life - Bigtime (Marco V Reconstruction)
4. Splitter - All Alone
5. Fred Pellichero - The Snake (Marco V Reconstruction)
6. Matthias Schaffhauser - Coincidence (Trentemoller Remix)
7. Club Therapy Feat. Dan Diamond - Peace Division (John Ciafone Vocal Mix)
8. Phunk A Delic - Rocking (Marco V Bootyrocking Mix)
9. Sebastian Leger - Hit Girl
10. 2000 & 1 - Tropical Melons (Marco V Edit)
11. Benjamin Bates - Backtracking
12. The Spoons - Nova Heart (Redanka Plugged Mix)
13. Plat - Lieb Gewonnen (Marco V Re-Edit)
14. Elektrochemie - You're My Kind
15. Jody Wisternoff - Nostalgia
16. Oxia - Domino
17. Technasia w/ Joris Voorn - 88 (No Blame No Shame)

CD2 Mainroom:

1. Alloy Mental - Liar Face
2. Robbie Rivera - The Shout (Marco V Reconstruction)
3. Phatzoo - Twisted Peak
4. Filo & Peri - In Your Face
5. Beckers - Colour Me Blind (Marco V Edit)
6. Christian Smith & John Selway - Work It
7. Marco V - Any Better, Or?
8. Marco Bailey - Paision Cocktail
9. Ronald Van Gelderen - Realize
10. Midor - As Usual
11. Ummet Ozcan - Chica Good (Hertz Remix)
12. Pedro Delgardo - Ibu Pro
13. Cirez D - Mouseville Theme
14. Just Phil - VIP (Marco V Reconstruction)
15. Phatzoo - Big Bash (Marco V Skip The Bliebs Re-Edit)
16. Ego Stereo - Sudoku
17. Hertz - Priorities (Pratap Remix)
18. R-Line - Nobody Is Perfect

:crazy: :tongue3
Muppy
:eyes: Ziet er vet uit zeg die tracklist!!!
Ultravibe!
Ziet er inderdaad goed uit qua namen. Ken er bijna geen platen van, maar das alleen maar mooi!:)
basvh
Qua producties is het wel stil rond de heer V of zie ik dat verkeerd?
eXos
quote:
Originally posted by Sabina
Jaja de kaartjes liggen hier al op tafel.

Marco V staat (voor mij) garant voor een avondje plezier.... weet je nog de <> in arnhem Exos?

where we first met! ;)
Frenkieee
Dik! Die ga ik wel halen.
@win
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Ziet er inderdaad goed uit qua namen. Ken er bijna geen platen van, maar das alleen maar mooi!:)

Dat dacht ik dus ook toen ik de TL zag :) Zijn DV-set was ook goed te doen dus ik ben erg benieuwd :)

@win
quote:
Originally posted by basvh
Qua producties is het wel stil rond de heer V of zie ik dat verkeerd?

Zijn nieuwe plaat Any Better, Or... deed het anders flink goed op de dansvloer van de Ocean Diva vannacht ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement