return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Champions League Fantasy Football

Bertn
Zoals elk jaar is er weer het Champions League fantasy football spel, waarin je zelf een "dream team" van 11 spelers samen kan stellen. Aan de hand van de prestaties van deze spelers tijdens de champions league zelf krijg je dan punten. Ik heb al een League aangemaakt, BETA, voor al de BETA-ers. je kan je met je team inschrijven bij onze league door de instructies hieronder te volgen.

http://en.uclfantasy.uefa.com/

spelers die willen meedoen met de league moeten eerst een account aanmaken op de site. daarna moeten ze inloggen en kunnen ze onder "my team" een eigen ploeg opmaken en zo. nadat al dat werk verricht is kan je ergens in dat menu (int midden) klikken op "leagues". daar kan je dan een speciale code ingeven, die je in de mail hieronder ziet staan!

om gans het gedoe met mails en zo te vermijden zal ik een voorbeeld email hier posten. trek dan jullie plan ermee.

Hi,

jhvnjhvgj,h has invited you to play in their UEFA Champions League Fantasy Football private league called BETA.

If you aren't already playing the game then you can register at http://en.uclfantasy.uefa.com.

Once you have logged in and entered your team, click on the 'Leagues'
link you can find at the the top of the page. Now enter the code 29157-14406 to join the private league.

Enjoy the game.

deelnemers:

Bertn - FC Bikkemberts
Shadowkid - Los merengues
FCB_Fanatic - FCB_Fanatic
Gladius - Milanello
DJCresto - Frenulum
BZRK - BZRK FC
Lievez - Voesj United
FredNova - FredNova
Domineesje - Betatje
? - Bokrijk sport
Config - FC Koeweit
Bl@ckOut - FC Blackout
? - BlueWhiteBuffalo
BZRK
Zie ik wel zitten :)

kenny (dot) lefebre (at) telenet (dot) be ;)
Config
quote:
Originally posted by BZRK
Zie ik wel zitten :)

+1
Bertn
kheb mijn eerste post ge-edit met wat meer info:)
Mr_Pedro
duurt erg lang vooraleer je de mail met bevestiging krijgt, vind ik

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium