|
|
| Blik |
ok ok, het is een beetje laat maar ik vond toch dat het ff moest, een Band of Brothers thread. De beste, mooiste en meest realistische documentaire over de Tweede Wereldoorlog, er waren 2 afleveringen die zich in Nederland afspeelden en die waren ook erg realistisch. Vanavond is het al weer tijd voor de 8ste aflevering van de 10. deze aflevering gaan ze Duitsland binnenvallen dus dit word een spectaculaire aflevering.
Wat vinden jullie van Band of Brothers?? |
|
|
| Muppet |
super vette serie en heeel realistisch, Ook mooi gedaan dat je in het begin de mensen ziet die het echt hebben meegemaakt. Moet echt wel een hel voor ze zijn geweest (maar dat wisten de meetsen mensen al dat ze het daar niet fijn hadden)
Greetz Muppet |
|
|
| DJ Bazz |
| hmz nog nooit van gehoord/gezien. Hoe laat begint het en welk net? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik ben m ook aan het kijken. Echt heel mooi gemaakt en het blijft boeiend. Nu nog ff van inet de hele serie leechen :D |
|
|
| TimeportE |
| heb de 1ste serie gezien.. daarna is ie van zondag naar andere dag verhuist en daarna nie meer gekeken.. wel jammer want ik von de 1ste serie zeker wel vet!! maar hij zal vast wel nog een keer herhaald worden denk ik.. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|