|
|
| kolkiewolkie |
goed voorbeeld doet goed volgen...
daarom als opvolger van 'beste dj volgens holland forum' nu de beste producer.
het is daarom van belang de TOP 6!! door te sturen (dit ivm puntentellingsysteem..)
als een dj in 2 verschillende producties deelneemt maakt me dat niet uit, schrijf hem maar 2x op (dan wel onder de productie naam natuurlijk natuurlijk :)
dat wordt meelen, ik geef jullie 2 weken de tijd :) (medunkt, tijd zat)
ga nu weer snel verder
atjow
btw: willen de mensen die altijd hier op het board zijn maar nooit posten ook eens meedoen? ja? FIJN. (handig dat je kunt zien wie er online zijn en wie niet :D . beetje variatie is gewenst! en hoe meer het er zijn hoe betrouwbaarder de lijst.
EDIT: voorbeeld erm en xxl
edit2: ik zie dat erm nu zelf thread geopend heb, dus sorry :)
btw2: ik zal, als dat gewenst is, privacy in acht nemen :) (tjongejonge wat sociaal toch weer :p ) |
|
|
| Blik |
ok, de 6 beste producers (ik stuur ook nog wel een mailtje hoor :D)
1. Armin (staat op grote eenzame hoogte)
2. Tiesto
3. Michael Pollen (die gast van Nexus, Silverblue, weet niet of dit de goeie naam is)
4. Airwave (Laurent nog iets :p)
5. Rank-1
6. MInimalistix
ik mis nog een heleboel top-producers maja, er is maar plaats voor 6 mensen
edit: het zou handig zijn als je je e-mailadres ff in je berichtje zet, aangezien die niet in je profile staat....
van mij krijg je dan maar een PM :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Blik
edit: het zou handig zijn als je je e-mailadres ff in je berichtje zet, aangezien die niet in je profile staat....
van mij krijg je dan maar een PM :) |
krijg nou wat... ik dacht dat ik dat wel voor mekaar had...
anywayz...
email = kolkiewolkie@hotmail.com
pm-en kan ook (wou ik eigenlijk niet, maar eerste 2 zijn al binnen, dus ik zal maar coulant wezen en beide accepteren :) )
btw: blik, wat een heerlijk duidelijk lijstje toch weer :p :p NOT |
|
|
| Dj Lex |
| Hmmmm moet ik eerst over nadenken. 1 weet ik toch wel dat wordt waarschijnlijk tiesto, maar de rest moet ik nog ff bedenken |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
btw: blik, wat een heerlijk duidelijk lijstje toch weer :p :p NOT |
danku, ik ben vereerd :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|