|
|
| Optimus |
1. DJ Scot Project
2. Mauro Mauro Mauro Mauro ghehehe:D
3. Hennes & Cold
4. BK
5. Tiesto
6. Gigi Gigi Gigi
:D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Jukx
iedereen noemt zo ongeveer dezelfde 6 mensen als beste producer. blijkt daar dus uit dat de zogenaamde "top" heel erg smal is? wordt de trance-scene gedicteerd door slecht een handjevol mensen?
en vooral: is dit niet te voorspelbaar zo?
ik ben gewoon benieuwd hoe júllie daar nou tegen aankijken.
|
De top van de progressive scene is toch ook maar klein?
Deep Dish, Nick Warren, Digweed, Kleinberg, etc... precies hetzelfde... dit geld ook voor R&B, Hardrock.. iedere muziekstyle heeft toch enkele uitschieters.. of niet?
| quote: | Originally posted by TimeportE
veel lui hebben idd de zelfde soort top6 maar je kan het ook zo bekijken, deze gastjes die in veel top6'en staan zijn zoo goed dat andere producers (die ook goed zijn) net der buiten vallen..
|
Precies.. die producers hebben eigenlijk een soort standaard van hoge kwaliteit... als zij iets produceren weet je bijna zeker dat het een goed nummer is (oke. je moet wel van z'n style horen, maar daarom is hij ook jouw favoriete producer ;) ).
maar dan blijft toch nog steeds de stelling van kracht dat de zogenaamde "top" heel erg smal is?
of je nou zegt dat de top erboven uit steekt omdat de rest slechter is of omdat de rest minder goed is.. dat blijft natuurlijk hetzelfde! |
Top is constant top... die produceren een aantal nummers per jaar, die echt top zijn, terwijl andere producers juist maar 1 of 2 echte topnummers produceren... ligt ook aan het verleden van die producer... Tiesto, Ferry Corsten, L-vee, M.I.K.E. hebben al een dozijn topnummers geproduceert, terwijl producers die nu "in" zijn zoals Ralph Barendse, Carlos Resoort, Michael Pollen, Riva (nog steeds onbekend wie daar nou precies achter zit) bijvoorbeeld niet echt dat verleden hebben.
| quote: | Originally posted by magrec
Way out west (nick warren plus name lost hehe)
|
Nick Warren en Jody Wisternoff ;)
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
bij voorkeur 1 NAAM per plek doorgeven, dus niet combinatie van producers, maar echt personen. ALS je dan toch meerdere mensen onder 1 naam doorgeeft probeer dan te zorgen dat dit lui zijn die niet in 10 andere producties meedoen. zo kan cosmic gate prima, omdat die lui naar mijn weten niet echt in andere projecten zitten (correct me if I'm wrong), maar piet bervoets word lastiger omdat ie zelf ook lekker knooit met samples :p , maar ook in rank 1 zit, en beide worden genoemd, en tellen word dan lastig...
|
ff voor de duidelijkheid...deze rij van producers kun je als zeker als 'een naam' beschouwen, want deze produceren alles samen (en datgene wat ze alleen produceren kun je verwaarlozen)
Marco Verkuylen & Benjamin Kuyten (Marco V, etc)
Johan Gielen & Sven Maes (Svenson & Gielen, Airscape)
Ronald Hagen & Pascal Minnaard (Signum)
Sebastiaan Molijn & Eelke Kalberg (Pronti & Kalmani)
Dominik de Leon & Jurgen Mutschall (Jamx) (Dumonde)
Nic Chagall & Bossi (Cosmic Gate)
Rick Simmonds & Stephen Jones (Space Brothers)
Dave & Brendan Webster (Transa)
Piet Blank & Jaspa Jones (Blank & Jones)
Pierre Hiver & Mario Hammer (Hiver & Hammer) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Riva (nog steeds onbekend wie daar nou precies achter zit) bijvoorbeeld niet echt dat verleden hebben.
|
heel simpel, dat is Jon Riva :) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Blik
heel simpel, dat is Jon Riva :) |
nee joh! het waren 2 nederlanders.. ze zitten ook achter Chocolate Puma en achter nog wat projecten. hoe ze heten ben ik alleen vergeten. was laatst een url in omloop waarop het onomstotelijke bewijs stond.
tssss, weet je dat niet eens! :p
zelfs ik weet het en ik luister niet eens naar trance! :) |
|
|
| moogwai |
nee joh! het waren 2 nederlanders.. ze zitten ook achter Chocolate Puma en achter nog wat projecten. hoe ze heten ben ik alleen vergeten. was laatst een url in omloop waarop het onomstotelijke bewijs stond.
|
deze misschien?
Maar ik heb nog nergens een bevestiging gezien.... :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|