|
|
| Flipper01 |
HUMORRRR
Hier kan ik alleen maar om lachen :stongue:
Geweldig dat er zulke zieke mensen bestaan!! Alleen wel minder voor degenen die hij had gegijzeld, maar verder vind ik het een heerlijke actie. Getuigd iig van een hoop ziekheid in de kop :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Flipper01
HUMORRRR
Hier kan ik alleen maar om lachen :stongue:
Geweldig dat er zulke zieke mensen bestaan!! Alleen wel minder voor degenen die hij had gegijzeld, maar verder vind ik het een heerlijke actie. Getuigd iig van een hoop ziekheid in de kop :p |
Ik lag dus ook helemaal dubbel toen ik het verhaal hoorde!
Dit lijkt België wel
:D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
iemand die thuis niet genoeg aandacht krijgt en op deze manier
in (breed)beeld :D wil komen bij de media.
Aan de ene kant is het gewoon erg dat deze mensen vrij rondlopen en op een of andere manier niet de hulp krijgen die ze misschien wel nodig hebben. Al gaat het dan nu alleen maar om een breedbeeld tv. Puntje voor de politieke agenda.
GreetZ RubDub |
|
|
| basvh |
| door deze actie had mijn trein op utrecht centraal wat vertraging, dus na 20 min komt die trein aan deuren gaan open. en wie staat er achter de deur. dj roog. was wel lachen |
|
|
| Gekhous |
hahaha, kreeg smsje van maat van me: zit bin Laden in de rembrandtstoren, a. ja, b. nee (heb geantwoord: nee, want in Afghanistan hebben ze geen breedbeelds!!)
wordt donderdag op mn werk nog leuk als er mensen voor een tv komen shoppen!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|