|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Dat is de grootste misvatting die er momenteel circuleert... "met al die software moet je niet meer kunnen mixen, alles gebeurt automatisch".
Nu, 'k sta versteld over jullie positieve reacties hierover. Twee of drie jaar geleden zag ik het nut er al van in en plotseling was het van "goh, dienen dj Elof met zijn pruts computerke en mp3's". Strange how things can evolve...
't grappige is nu wel dat ik terug gekeerd ben naar CD's. Met uw computer toekomen in clubs is niet zo evident. Om het simpel te zeggen: ge moet maar eens een pries zoeken in de meeste discotheken. Plus, vaak zitten mengpanelen ingebouwd en vastgeschroefd. Als je dan afkomt met uw 4 tulp stekkertjes zie je de technieker fronsen dat 'm er zeer van krijgt. And last, but not least: trilling. De meeste clubs zijn zeer slecht geisoleerd op de discobar. Als uw computer staat mee te springen op de beats durft er wel al eens iets gebeuren. :D |
plus: veel pc's zijn niet bestand tegen de hitte en vochtigheid in zo'n clubs. zelfs dave clarke zijn PC haperde af en toe op grote festivals. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Even een heads up voor de juryleden in mijn poule: deze zondag is de deadline, gaat iedereen dat halen? :) |
|
|
| djcresto |
ik niet
dit weekend absoluut geen tijd.
Weet wel welke mixen ik nr de finale wil maar gn tijd om nog scores te geven. |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik zal zien hoeveel beoordelingen ik binnen krijg, en hoe duidelijk de verschillen al zijn. Als er al duidelijke afscheiding is en uw beoordeling bevestigt die alleen maar, dan zijn punten (of een uitgebreide beoordeling tenminste) niet persé nodig denk ik? :)
Als er nog juryleden de deadline niet halen, dan moeten we die natuurlijk een paar dagen verplaatsen... |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Even een heads up voor de juryleden in mijn poule: deze zondag is de deadline, gaat iedereen dat halen? :) |
zondag? :) oef , dan ga ik het zeker wel halen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|